Cristian Stefan Florescu. Stefanut

Un blog mic

Am făcut prima transfuzie

with 12 comments

1Stefanut la prima transfuzie_15 09 2009

Pentru că analizele mi-au ieşit cam rău în ultimul timp, a trebuit să fac şi eu transfuzie de sânge. Aşa cum a spus domnul doctor din Italia, am fost acolo, la clinica din Cagliari. Să ştiţi că am fost foarte cuminte, nu am plâns. M-a durut doar un pic la ac, dar după aia totul a fost bine. Am stat cuminte.

2unitatea de sange_prima transfuzie_15 09 2009

Acum mă simt mai bine şi analizele au ieşit foarte bine. Mai durează puţin până când se găseşte donator. Pe 6 octombrie trebuie să mă duc din nou la transfuzie.

Pe mine m-a ajutat tanti Maria Daniela, care a venit de la Roma ca să vorbim în italiană la spital. Şi m-am împrietenit şi cu tanti Marilena, care lucrează acolo, la spital.

Vă mulţumesc din nou pentru că m-aţi ajutat să încep să mă fac bine!

3Stefanut la locul de joaca

4Aeroport_Cagliari

5Aeroport_Roma_Stefanut si Pinocchio

12 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. hai, puiu, curaj, inca putin si va fi totul bine, o sa fii sanatos! Doamne-Doamne e cu tine.

    lunna

    27 Septembrie 2009 at 17:13

  2. Salut! Ma bucur sa citesc, in sfarsit, vesti despre tine. Sunt convinsa ca ai fost cel mai cuminte copil din spital. Sa stii ca ai mai crescut si esti si mai frumos. Iti tin pumnii! Sa-ti dea Dumnezeu puterea de a merge pana la capat si sa ai viata pe care o meriti. Iti trimit un pupic si un milion de imbratisari. Chiar daca nu te ajuta cu mare lucru sa stii ca la Pitesti cineva se gandeste la tine, din tot sufletul.

    Iulia

    28 Septembrie 2009 at 09:40

  3. Sper sa se gaseasca mai repede donatorul ala si sa te faci bine mai repede.

    Sanatate!

    Adrian

    28 Septembrie 2009 at 09:46

  4. Puiu mic, pe unde esti?

    lunna

    7 Noiembrie 2009 at 19:48

  5. Multa sanatate Stefanutz!
    Esti un copil frumos din toate punctele de vedere si sper din tot sufletul sa reusesti!

    Multa bafta!

    diana

    24 Decembrie 2009 at 09:58

  6. Sa-ti dea Dumnezeu sanatate micutule si sa ai un an plin de impliniri pentru tine si parintii tai!

    Nea Costache

    8 Ianuarie 2010 at 07:43

  7. Iti urez sa te insanatosesti cat mai repede! Astept cu nerabdare vesti bune de la tine.

    Cristian Giurgiulescu

    19 Februarie 2010 at 20:18

  8. Sărutmâna tuturor pentru urări! Vă rog să ne scuzaţi, am pierdut parola (nu eu, Tati 😀
    Dar acum am găsit-o şi am sa mai scriu pe blog
    Eu fac acum transfuzii acasă, nu mă mai duc în Italia, că era tare greu cu avioanele şi cheltuiam prea mulţi bani.
    Am mai stat şi pe la ţară şi pe acasă.
    Şi mi-am rupt mâna, că am sărit în pat.
    Dar sunt bine, după ce fac tranfuzii analizele îmi ies bine. Aşteptam donatorul în continuare

    cristianstefanflorescu

    29 Martie 2010 at 11:43

  9. Sa-ti dea Dumnezeu sanatate Stefanut! Spunei lui tati sa ne tina la curent cu totul despre tine. Nenea Costache in mai va fi bunic si va avea un nepotel pe care-l va chema ca pe tine: Stefanel! Imi doresc din suflet ca tu sa te faci sanatos iar minunatii tai parinti sa fie fericiti pentru asta. Nea Costache te pupa dulce! Sarbatori fericite la toata familia!

    Nea Costache

    29 Martie 2010 at 19:05

  10. LA MULŢI ANI, ŞTEFĂNUŢ!
    Să creşti mare şi sănătos!

    isabellelorelai

    30 Martie 2010 at 00:07


Lasă un răspuns

