Cristian Stefan Florescu. Stefanut

Un blog mic

La munte

with 8 comments

StefanutLaMunte1

La noi la munte este foarte frumos! Am fost şi eu un pic, cu Mami şi Tati în concediul lor, o săptămână. Tati spune că am fost la Moeciu. Adică acolo am stat, la o pensiune. Am fost în excursii la Cheile Grădiştei, Peştera Dâmbovicioarei şi la Poiana Braşov. Şi la Postăvarul. A fost linişte, am dormit bine, m-am jucat şi m-am plimbat. După aceea m-am întors la Bucureşti şi am început din nou injecţiile.

Vreau să vă dau vestea cea bună: am primit banii de la Fundaţia Mereu Aproape. Acum operaţia mea şi căutarea donatorului sunt achitate în totalitate. Încă nu s-a găsit donatorul, dar mai este timp. Până în septembrie cred că se rezolvă.

Vreau din nou să vă mulţumesc din suflet pentru ajutorul pe care mi l-aţi dăruit! Vă datorez viaţa. Abia aştept să fac transplantul, ca apoi să ajut şi eu la salvarea altor copii.

În pozele astea sunt la munte:

StefanutLaMunte2

StefanutLaMunte3

StefanutLaMunte4

StefanutLaMunte5

StefanutLaMunte6

StefanutLaMunte7

StefanutLaMunte8

8 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ştefănuţ! Ai crescut! Frumuşelule! 😆
    Ce bine că ai primit banii!!! Mă bucur din suflet.

    isabellelorelai

    22 Iulie 2009 at 10:28

  2. Ma bucur sa aud vesti bune. Sa-ti dea Dumnezeu putere ca mai ai ceva drum de facut, dar trebuie ca lucrurile sa iasa bine pana la urma. Ai grija de tine!

    Iulia

    22 Iulie 2009 at 12:15

  3. Buna Stefanut,Nu ti-am mai scris de mult timp , am fost tare ocupat, au venit de ziua mea bunicii mei mi-au facut o surpriza foarte mare ,dupa care ma joc in fiecare zi cu Stefan Bliderisanu si de 3 saptamani mi-am facut un alt prieten , este vorba despre Andu Nicut. Acum in italia la Roma suntem 3 familii de romani , nu mai sunt singur, am cu cine sa ma joc.Cu Andu ma inteleg foarte bine ne place foarte mult la amandoi locomotiva Thomas suntem fani inraiti .Eu cu Stefan am inceput sa luam pastile ,face amandoi kimio si in septembrie intram in boxa pentru transplatul mult asteptat.Am citit ca ai fost in Italia si ca astepti in continuare mult doritul donator ,Iti doresc din suflet sa apara cat mai repede si sa te faci bine asa cum ne vom face si noi aici. Te pup si te imbratisez al tau prieten Matei. Un pupic si de la Stefan si Andu.

    matei

    23 Iulie 2009 at 20:43

  4. Ce mare esti Stefanut ! ma bucur foarte foarte mult ca ai primit banutii 😀
    Sa cresti mare puiule !
    Sabinuta te saluta 🙂 ii plac foarte mult fotgrafiile

    Simona

    5 August 2009 at 20:22


Lasă un răspuns

