Cristian Stefan Florescu. Stefanut

Un blog mic

Bine v-am regăsit! Un milion de mulţumiri!

with 6 comments

StefanutJurnalulNational

M-am întors de la Cagliari. Am făcut analizele şi deja s-a început căutarea donatorului pentru transplantul meu! Analizele au costat cam 400 de euro.

Mulţumesc de un milion de ori TUTUROR celor care mi-au dat această şansă!

Când am plecat am avut ceva emoţii în avion. La întoarcere nu am mai avut emoţii şi am dormit, că a fost drumul mai lung. Ne-au pierdut bagajele dar acum le caută Tati.

Vreau să vă arat câteva fotografii.

Dar înainte vreau să îi urez LA MULŢI ANI lui Matei, pentru că pe 13 iunie este ziua lui, împlineşte 3 ani.

Matei

http://stanciumatei.blogspot.com

Matei

Matei a fost diagnosticat cu talasemie majoră când avea 10 luni şi tot atunci a început transfuziile. Matei a ajuns în Italia şi a început tratamentul, dar pe 13 mai 2009, prof.dr. Guido Lucarelli a decis ca Matei să continue terapia premărgătoare transplantului pentru că imunitatea lui Matei este foarte rezistentă la terapia cu imunosupresive şi a amânat cu 2 luni transplantul. Acum Matei mai are nevoie de bani, dacă puteţi să îl ajutaţi şi pe el:

Teledon la Romtelecom

0900 900 143 – pentru 3 euro/apel

FUNDATIA „MARCO CERNAT” – Cod Fiscal 23622860

B.R.D. – G.S.G. Sucursala Galati

RON: RO 12 BRDE 180 SV 3579 6711 800

EURO: RO 56 BRDE 180 SV 3579 6801 800

Cod SWIFT: BRDEROBU

Titular: FUNDATIA „MARCO CERNAT”

Vă mulţumesc frumos.

Fotografii din Italia:

1CuMami

2PePlaja

3CuMasinuta

4LaTopogan

5Suparat

00Donator

00Trapianto

CagliariPanorama

CagliariPortul

CagliariDinAvion

6 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Bine ai venit, măi pisoi! Să vezi tu ce repede se va găsi donatorul! Bravo ţie!
    La mulţi ani lui Matei!

    isabellelorelai

    12 Iunie 2009 at 09:56

  2. bine ai venit inapoi, puiule! sa dea Domnul sa se gaseasca repede-repede donatorul si toate sa mearga bine, sa te faci sanatos!

    lunna

    13 Iunie 2009 at 04:45

  3. Bine v-ati reintors.
    Sa dea Bunul Dumnezeu sa se gaseasca repede donatorul si sa te faci bine. Va pupam pe toti 3.
    Edy, Flory si Sandel.

    florentina

    15 Iunie 2009 at 19:22


Lasă un răspuns

