Cristian Stefan Florescu. Stefanut

Un blog mic

Mă pregătesc de prima plecare

with 2 comments

În curând plec pentru câteva zile în Italia, la analize. Plec mâine. Nu stau mult, doar 3 zile. Ce am mai făcut? Pe 26 mai am fost la premiile Ring, serbarea s-a numit „Eroii din ring”. Mami şi Tati au primit un premiu. L-a înmânat domnul Cristian Ţopescu. Ei au spus că l-am primit eu, dar nu e adevărat. Ei l-au primit şi mi l-au dat mie.

StefanutPremiu1

StefanutPremiu2

Iar eu vi-l dau dumneavoastră, pentru că m-aţi ajutat! Vă mulţumesc!

Am mai fost pe la doctor, că am făcut febră acum două săptămâni.

După aceea am mai fost pe la bunici. Am căzut un pic cu bicicleta şi am o bubiţă pe faţă.

StefanutAcazutCuBicicleta

Am mai fost pe la spital, că au mai fost zile când nu m-am simţit prea bine. A spus tanti doctor că am ameţelile astea de la anemie.

Mami şi Tati şi-au luat acum concediu şi ne distrăm foarte bine împreună. Eu şi Tati mergem în parc iar Mami face treabă şi bagaje.

Am fost cu tanti Isabellelorelai şi cu Tati la Asociaţia PAVEL şi am dus copiilor bolnavi câteva jucării din partea mea, împotriva branulelor.

Stefanut1

Am primit şi eu un cadou de la Asociaţia PAVEL, o maşinuţă de care nu mă mai despart! O iubesc foarte mult. Sărutmâna tanti Olga şi tanti Nadia!

StefanutSiCadoulDeLaPAVEL

M-am speriat foarte rău când a fost furtună. Şi copăceii din parc s-au speriat, săracii de ei…

ParcDupaFurtuna1

ParcDupaFurtuna2

Să vă spun ce bani mai am: am primit prima parte din banii de la Teledonul Romtelecom, 20.564 RON. I-a pus Tati la bancă şi acum am aşa: 29.287 RON, 2.739 EURO şi 9 USD. În plus faţă de 115.040 EURO care sunt depuşi la spital. De pe 20 iunie încolo începem să aşteptăm şi câţiva bani de la Fundaţia Mereu Aproape, de la teledonul de Paşte. Eu sper ca până în august, când fac transplantul, să am cei 171.000 de euro.

Eu vreau să vă ofer o floare din partea mea:

TrandafirDeLaStefanut

Şi să vă arăt ce a scris în Ring despre Mami şi Tati:

Marţi, 26 Mai 2009. Atenţie, se deschid uşile! Urmează Prima Aniversare „ring”! Cu această ocazie, se va desfăşura şi prima ediţie a Galei Premiilor „Eroii din ring”. Se vor acorda trofee unor oameni care s-au făcut remarcaţi în comunitate prin lucruri extraordinare: poveşti de viaţă impresionante, reuşite profesionale sau recorduri. Unul dintre premii va merge la părinţii micuţului Ştefănuţ, un băieţel în vârstă de trei ani, lovit de o maladie cruntă. Mama şi tatăl adoptivi ai copilului au luptat un an prin tribunale pentru a-l înfia, iar când bucuria era deplină şi familia Florescu se simţea împlinită, vestea că viaţa lui Ştefănuţ depinde de un transplant de măduvă a căzut ca un trăsnet. Părinţii au reînceput lupta, de data asta pentru viaţa fiului lor, iar „ring” i-a ajutat să strângă bani pentru operaţia salvatoare.

2 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Gata bagajele, domnule? 😀
    Să laşi bicicleta acasă 😀

    isabellelorelai

    6 Iunie 2009 at 07:21


Lasă un răspuns

