Cristian Stefan Florescu. Stefanut

Un blog mic

Ce am mai făcut

with 11 comments

Bună dimineaţa!

Stefanut25mai1

Să ştiţi că am mai fost pe la ţară, pe la bunicii mei. M-am jucat cu verişoara mea mai mare.

Se numeşte Maria şi are grijă de mine. Ne-am jucat împreună cu puişorii. A fost foarte frumos.

Stefanut25mai2

Cât am stat eu la bunicii mei acolo, au venit câţiva oameni din sat şi mi-au adus nişte bănuţi. Oamenii sunt foarte bătrâni şi au pensie foarte mică. Dar s-au gândit să mă ajute şi aşa au strâns opt milioane de la toţi bătrânii din sat şi mi i-au dat ca să am pentru mâncare în Italia.

Eu am aflat de la televizor că tanti Mihaela s-a supărat şi vrea să plece. Mie îmi pare foarte rău şi nu vreau ca tanti Mihaela să fie supărată pe mine. Tanti Mihaela a ajutat foarte mulţi oameni. Şi pe mine m-a ajutat.

Mulţumesc, tanti Mihaela!

11 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Nebunii circula liber. Rog sa nu fiu bagat prea mult in seama, pur si simplu am trecut in vizita… Am aruncat o privire si ma duc… O zi de luni excelenta…

    paul gabor

    25 Mai 2009 at 08:52

  2. Te-a prins soarele, ingeras! … adica te-ai bronzat 🙂

    Anca

    25 Mai 2009 at 12:01

  3. La multi ani, copile!
    Sa cresti mare sanatos!

    Manole

    1 Iunie 2009 at 10:31

  4. Ce mai faci,Stefanut? Sper ca bine, desi a trecut un pic de timp de cand nu ai mai scris nimic pe blog.
    Ma gandesc ca poate esti la bunici sau poate ai avut treaba.
    Poate gasesti un pic de timp. Ai promis ca nu mai imi dai emotii.
    Astept o veste de la tine.

    Iulia

    2 Iunie 2009 at 11:57

    • Sărutmâna, tanti Iulia, aşa este am stat mai mult plecat, pentru că mami şi tati au avut multe multe drumuri de făcut pe la instituţiile astea, ca să primească nişte acte şi a fost foarte greu, nici acum nu au primit. Ştiţi că mami trebuie să stea cu mine în Italia mult timp şi a a avut nevoie de acte, pentru serviciu. Iar tati o să bată drumurile în fiecare săptămână. Şi acum mai au de rezolvat hârtii.

      cristianstefanflorescu

      6 Iunie 2009 at 06:43

  5. Buna Stefanut,
    Ma bucur ca ai reusit si sper ca toate problemele sa se rezolve si sa fi sanatos si sa te faci mare mare! 🙂

    Iti scriu acum deoarece as vrea sa te rog sa scrii pe blogul tau si despre Cristina, vezi aici: http://www.helpcristina.info/index_rom.php

    Situatia ei este destul de grava si a cam intrat in criza de timp, cazul ei nu este foarte cunoscut si a reusit cu greu sa adune 36 000 de euro din 50 000. Mai are nevoie de putin, inca un mic efort si poate spera din nou la viata…

    Tu ai mai multi prieteni si te citeste multa lume, de aceea te rog sa scrii un mic articol si despre ea, poate va reusi sa adune si restul banilor de care are nevoie.

    Iti multumesc.
    Adrian

    Adrian

    3 Iunie 2009 at 08:54


Lasă un răspuns

