Cristian Stefan Florescu. Stefanut

Un blog mic

Bine v-am regăsit!

with 7 comments

StefanutBanner

Vă rog să mă iertaţi că am lipsit un pic, am fost pe la bunici. În timpul acesta Mami şi Tati au vorbit cu doctorii din Italia. Pe 7 iunie plec la Cagliari, la clinică, să fac analizele acelea mai complicate, care vor găsi o tanti sau un nenea din lumea asta mare care să mă ajute la transplant.

Tati a cumpărat bilete de avion, pe 11 iunie ne întoarcem acasă şi aşteptăm să ne cheme iar. A spus doctorul că dacă am noroc, în luna august fac operaţia.

Să ştiţi că până pe 13 mai 2009, la ora 14.00, eu am mai primit nişte bani! În conturile mele erau aşa: 4.372 RON, 2.785 EURO şi 9 USD.

Vă mulţumesc din suflet! Din banii aceştia am cumpărat biletele de avion, care au costat 764 de euro. Sărutmâna!

PS!!! Vă sărutmâna!

A fost Tati la bancă pe 22 mai, să vadă dacă nu au intrat banii de la fundaţie şi de la Romtelecom. Nu au intrat, dar am mai primit bani de la Dumneavoastră!

Să ştiţi că până pe 22 mai 2009, la ora 13.00, în conturile mele erau aşa: 7.475 RON, 2.196 EURO şi 9 USD. La contul din euro lipsesc de la socoteală 764 de euro, cu care a cumpărat Tati bilete de avion. Sunt în plus 175 de euro!

Am completat şi în pagina oamenilor buni care m-au ajutat:

https://cristianstefanflorescu.wordpress.com/aici-sunt-oamenii-care-m-au-ajutat

În rest, zilele acestea aştept să primesc jumătate din banii de la teledonul meu la Romtelecom, 4.500 de euro, şi luna următoare restul de bani. Mai aştept şi primii bani de la Fundaţie.

P.S. Am uitat să vă spun că m-au anunţat că la teledonul meu de la Romtelecom s-au strâns 10.130 de euro până pe 15 mai, iar din 19 mai numerele au trecut la Selena. Dacă puteţi să o ajutaţi şi pe ea, vă rog frumos!

http://helpselena.wordpress.com

Banii depuşi la spitalul din Italia tot cei din conturile mele sunt, adică 115.040 de euro, nimic în plus.

Vreau să vă mai spun că pe 26 mai am fost invitat la o serbare, Gala Premiilor Ring – un an de la înfiinţare, şi mă duc şi eu.

În rest eu am mai avut câteva probleme. Am făcut analize, am făcut şi ecografie la ficat şi nu prea a ieşit bine, că s-a mai mărit un pic. Am şi vomitat până să ajung la spital.

Dar după aceea mi-a trecut şi m-am plimbat un pic cu bicicleta. Şi m-am şi tuns…

StefanutMamTuns1

StefanutMamTuns2

Eu am mai primit şi un cadou, un prieten mic de la prietena mea mai mare. El este foarte atent şi are grijă de mine, noaptea dorm cu el.

UrsuletulLuiStefanut

Vă pup mult din suflet şi vă spun din nou sărutmâna pentru tot ce aţi făcut pentru mine.

7 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. draga Stefanut,iti doresc multa sanatate si putere de lupta,sper sa fi invingator in lupta cu boala.eu sunt studenta in anul 5 la facultatea de medicina si in fiecare zi vad copilasi pe care Doamne_Doamne ii supune unui test,lupta cu boala .ma bucur ca incerci sa ajuti si alti copii.te pup si mult curaj tie si familiei tale.

    andreea

    20 Mai 2009 at 19:37

  2. Buna dimineata.
    Chiar m-ai speriat, nu stiam ce-i cu tine. Multumesc lui Dumnezeu ca nu ti s-a intamplat nimic.
    Sa aveti drum bun si sa se gaseasca cat mai repede un donator. Sa speram ca vei primi banii de la Romtelecom si de la Fundatie inainte de asta ca lucrurile sa mearga asa cum trebuie, asa cum si-au dorit toti cei care au donat pentru tine.
    Ai grija de parintii tai. Sa nu uiti ce ti-am zis mai demult, au emotii mai mari ca tine desi nu recunosc. Ce sa-i faci asa suntem noi, adultii, facem pe grozavii cateodata. Dar voi, copii ne iertati, nu-i asa?!

    Iulia

    21 Mai 2009 at 06:35

  3. Tanti Andreea, vă faceţi doctor de copii mici? E greu să fii doctor de copii, ştiu eu. Că eu nu înţeleg de ce trebuie să facem noi injecţii şi operaţii. Nu puteţi să faceţi nişte pastiluţe şi gata?
    Şi eu vă pup, tanti Andreea! Să fiţi cel mai bun doctor din lume!

    cristianstefanflorescu

    21 Mai 2009 at 17:57

  4. Tanti Iulia, îmi pare rău că v-am speriat, nu mai fac!
    Credeţi că din cauza asta mai plâng mami şi tati? Le este frică?

    cristianstefanflorescu

    21 Mai 2009 at 18:00

    • Pai, cam da! Adica nu cam, sigur!
      Cat traim, noi parintii ne temem pentru copii nostri, asa ne-a lasat Dumnezeu. Uneori ne facem exagerat de multe griji si voi, copii, va simtiti stresati. Dar inimii nu i-a poruncit nimeni vreodata si cu atat mai putin inimii de parinte.
      Dar o sa vezi tu cum este cand te vei face mare si vei fi parinte. Daca Dumnezeu ma va ingadui pe Pamant pana atunci promit sa nu zic „ti-am spus eu!”, daca nu uit ca voi fi cam batrana!
      Stii care sunt cele mai periculoase animale de pe Pamant? Cele care au pui! Daca au impresia ca vrei sa le ataci puii nu te iarta. Asa sunt si oamenii care au copii!
      Si stii ceva: sa nu mai faci, adica sa ma sperii! Sa te duci la clinica si sa le spui asa: „Am venit sa ma faceti bine si plec acasa ca am treaba! Am treaba sa ma fac mare, sa fiu sanatos, sa invat carte si sa ma intalnesc cu toti prietenii mei din Romania.”
      Sa-i imbratisezi pe ai tai din partea mea si ei pe tine.

      Iulia

      22 Mai 2009 at 13:23

  5. Mai voiam sa-ti zic ceva. Nu este important, dar m-am gandit ca poate vrei sa stii. Daca atunci cand ai trecut Iulia la Toti prietenii mei te-ai gandit la mine sa stii ca nu ai trecut persoana corecta. eu nu am blog, cel putin deocamdata.
    Oricum multumesc daca te-ai gandit la mine.

    Iulia

    22 Mai 2009 at 13:29

  6. Tanti Iulia,
    Ştiu! Dumneavoastră sunteţi tanti Iulia, iar tanti care are blog este tanti Iulia Maria, dar dânsa nu a vorbit cu mine, dar m-a susţinut, a scris despre mine.

    cristianstefanflorescu

    23 Mai 2009 at 15:03


Lasă un răspuns

