Cristian Stefan Florescu. Stefanut

Un blog mic

Dacă

with 10 comments

StefanutBanner

Dacă aş fi mai mare aş da o lege ca oamenii să nu mai sufere. Să fie ajutaţi toţi ca să fie sănătoşi şi fericiţi. Acum sunt trist. Am avut o prietenă, Denisa. Era foarte bolnavă şi acum e Îngeraş. A suferit foarte mult.

IngerulCarePlange

Am văzut ce mult suferă şi Mario. Are doar 2 ani. Ca şi Florentina. Şi Marian, la fel.

De ce trebuie să sufere oamenii aşa de mult? Şi de ce nu îi ajută nimeni?

Eu acum aştept. Să se facă ziua de 15 mai, poate primesc banii. Pe 6 iunie sunt programat la spital, în Italia.

Sunt aici. Vă mulţumesc.

Stefanut12mai1

10 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Of, măi Ştefănuţ, of.
    Lasă că te faci tu bine şi creşti mare şi îi ajuţi pe toţi. Bine?

    isabellelorelai

    12 Mai 2009 at 09:39

  2. Aşa am să fac!

    cristianstefanflorescu

    12 Mai 2009 at 09:42

  3. […] viaţă: Sandu şi Ştefănuţ, Sandu Radio Club, Robert, Lupu, Sylvia, Simona, Codrina, Andreea, Ştefănuţ, Maria, Anca, Diana şi Nicu. Şi încă peste 1.000 de oameni care au „trecut” pe aici, pe la […]

  4. Piticot, ştiai că Marian este născut în aceeaşi zi cu noi? Eu acum am aflat…

    isabellelorelai

    13 Mai 2009 at 10:40

  5. Şi da, Marian a strâns banii pentru analiză!
    Vezi, i-am purtat noroc, noi doi.

    isabellelorelai

    13 Mai 2009 at 10:40

  6. Şi Marian e născut pe 30 martie?
    Ce mulţi suntem!

    cristianstefanflorescu

    13 Mai 2009 at 12:02

  7. Da, foarte mulţi. 3!
    Ba nu, 4. Şi mama mea e tot pe 30 martie.
    Să ştii că îmi pare rău pentru Denisa…

    isabellelorelai

    13 Mai 2009 at 12:14

  8. Din pacate, uneori, este tarziu chiar si pentru o minune! Imi pare rau pentru prietena ta, asa cum imi pare rau pentru toti copii pe care Dumnezeu ii ia mult prea devreme la El.
    Sunt convinsa ca atunci cand ai sa te faci mare n-ai sa uiti si vei fi oricand gata sa-i ajuti pe cei care sufera. Din pacate nu putem da o asemenea lege, dar ar fi minunat sa o putem face.
    Ma uitam la fotografia ta, esti un copil atat de frumos si sper ca vei pastra bunatatea si caldura care se vad in ochii tai toata viata.
    Maine este o zi importanta in familia mea si poate iti va purta noroc, sa primesti banii cu o zi mai devreme.
    Te rog sa ii saluti pe parintii tai din partea mea.

    Iulia

    13 Mai 2009 at 13:30

  9. Ma bucur mult pentru voi ca ati reusit.
    Cand plecati?
    Astept vesti bune de la voi .
    MULT SUCCES.
    VA UREZ TOATE CELE BUNE.

    Mirela

    13 Mai 2009 at 18:27

  10. Vă rog să mă iertaţi!!!
    Am fost un pic plecat!
    A cumpărat tati biletele de avion, plec pe 7 iunie la analize în Italia. Mă întorc repede acasă, pe 11 iunie şi după aia plec din nou când mă cheama.
    Vă mulţumesc!

    cristianstefanflorescu

    19 Mai 2009 at 12:10


Lasă un răspuns

