Cristian Stefan Florescu. Stefanut

Un blog mic

Toată lumea mă întreabă de ce nu am plecat

with 18 comments

StefanutBanner

Păi nu am plecat pentru că nu am încă toţi banii. Acesta ar fi un motiv. Iar altul este că… trebuie să merg în alt oraş din Italia pentru operaţie. La Cagliari. Tot la Institutul Mediteranean de Hematologie. Pentru că aşa a spus domnul doctor Lucarelli, că la spitalul din Cagliari este mai bine, că acolo este donatorul meu. Acolo mă operează alt doctor. Nu mă mai duc la Roma, la Matei. Şi îmi pare foarte rău că nu mai pot să mă joc cu el.

Să vă spun drept, eu am acum doar 113.813 euro daţi la spital, toţi banii care s-au strâns în contul meu. Pe 30 aprilie am mai primit 150 de lei. Atât mai am în plus. Eu v-am spus mereu câţi bani am primit, că aşa este frumos. De aceea am să vă spun şi ce bani nu am primit, ca să nu credeţi că mint. Nu am primit banii promişi de la meciurile cu Dinamo. Dar nu sunt supărat. Nu-i nimic, se mai întâmplă. Cred că m-au uitat. Încă aştept banii de la teledonul meu de la Romtelecom, 9.980 de euro. Cred că mai durează un pic, până când plătesc oamenii telefonul. Iar de la Fundaţia Mereu Aproape am să primesc bani în rate, dar după 15 mai 2009.

Şi până când nu am toţi banii daţi la spital nu pot să plec. Mai ales că au apărut şi nişte cheltuieli în plus, la Cagliari ăsta.

Sunt un pic necăjit dar o să-mi treacă. Eu acum trebuie să mai fac 5 injecţii, că nu mă simt prea bine.

Sunt un pic necăjit şi pentru că nu mai vreţi să vorbiţi cu mine. Dar nu-i nimic, eu nu mă supăr, ştiu că aveţi treabă.

Vă iubesc şi să ştiţi că sunt şi eu aici. Dacă puteţi să spuneţi o rugăciune pentru Ramona, Andrei şi ceilalţi copii bolnavi eu vă mulţumesc frumos.

smileys9

P.S. Ceva se întâmplă. Cred că oamenii mă iubesc foarte mult!

Tati a trecut ieri pe la bancă, pe 8 mai 2009, să vadă dacă nu cumva au intrat banii de la Romtelecom. Nu au intrat încă.

Dar era o surpriză acolo. Am mai primit nişte bani!

2.272 RON, 2.785 EURO şi 9 USD.

Doamnele de la bancă i-au spus lui Tati că au venit oamenii cu ziarele în care eram eu şi au spus: Noi vrem să donăm pentru copilul acesta!

Voi primi în curând banii şi de la Teledonul meu Romtelecom, a vorbit Mami acolo şi se rezolvă.

Eu acum am în total 115.040 de euro, banii donaţi de oameni în conturile mele. Tati a tebuit să schimbe banii în euro săptămâna trecută, să trimită avansul la spital. Atunci s-au pierdut nişte bani la schimb, aproape 2.000 de euro. Dar acum am şi mai mulţi!

Eu, Mami şi Tati vă mulţumim din tot sufletul. A spus Tati că va da socoteală pentru fiecare leu pe care mi l-aţi dăruit!

Tot P.S. Am programare pe 6 iunie 2009, la Institutul Mediteranean de Hematologie de la Cagliari. Să îmi ţineţi pumnii, vă rog frumos!

18 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Stefanut, chiar daca nu mai avem timp sa-ti scriem, te iubim la fel de mult si iti tinem pumnii in continuare. Si sa stai linistit ca o sa fie bine. Esti un baietel minunat. Suntem alaturi de tine mereu.
    urat din partea clubului Dinamo ca nu ti-a dat banii promisi.daca mai e nevoie de bani, mai facem o campanie, nu e problema. tu sa fii sanatos!

    oana

    8 Mai 2009 at 11:38

  2. Buna Stefanut!
    Cine ti-a spus ca nu mai vrem sa vorbim cu tine?
    Imi pare rau de ce aud, dar de ce oare nu sunt prea surprinsa?! Cei care au donat, in contul tau, cat au putut fiecare nu si-au facut publicitate, nu s-au laudat au facut-o pur si simplu. Un gest firesc, normal, omenesc!
    Pe cei care nu si-au, cel putin deocamdata, promisiunea as vrea sa-i intreb cum isi invata proprii copii ca promisiunea este datorie curata, daca ei nu-si respecta cuvantul dat? Oare acesti oameni nu stiu ca noi, parintii, suntem principalul exemplu pe care il urmeaza copii nostri?
    Doamne, te rog da-le mintea de pe urma si nu-i lasa sa uite!
    Draga copile, imi pare atat de rau ca nu te simti bine si trebuie sa faci atata tratament. Daca as gasi pestisorul de aur sigur una din dorintele mele ar fi sa poti pleca maine la clinica si totul sa se termine cu bine. Sa ramana doar un vis urat.
    Te imbratisez cu drag,
    Iulia

    Iulia

    8 Mai 2009 at 12:09

  3. Măi să fie! Hai, nu te întrista că tu eşti norocos, ştii bine!
    M-am uitat eu pe blogul spitalului şi am aflat de ce trebuie să te duci la Cagliari. Pentru că tu nu ai o rudă care să doneze pentru tine, o să primeşti de la un nene sau o tanti care seamănă cu tine, dar nu e rudă cu tine. E la fel de bine şi acolo, nu îţi face griji.
    Partea proastă este că scade euro şi cred că de la fundaţie vei primi mai puţini bani de la sms. Şi de la teledon la fel, fir-ar să fie!
    Lasă că mai strângem dacă este nevoie, găsim noi o soluţie.
    Urât din partea clubului de fotbal. Să vezi tu ce o să se supere Lobby.

    isabellelorelai

    8 Mai 2009 at 12:17

  4. Of, Doamne! Oamenii mari sunt uneori atat de greu de inteles. Cu banii aceia promisi, eu sper ca e doar o problema de timp … Ar fi tare urat sa fie altfel. Apoi, cum adica nu mai vrea sa vorbeasca nimeni cu tine ?! Nu e adevarat!
    Uite un cantecel pentru tine http://www.trilulilu.ro/mihai_alexandru/f1903299c1acbb
    ca sa nu mai fii suparat >:D<

    Anca

    8 Mai 2009 at 17:12

  5. puiule, nu te-a lasat nimeni singur, mama si taticul tau sunt langa tine! refuz sa cred ca nu se va rezolva, si nu pricep de ce nu s-a sesizat nimeni pana acum ca banutzii n-au ajuns la tine.
    mami si tati de stefanutz, nu va lasati, curaj, cu Dumnezeu inainte!

    lunna

    8 Mai 2009 at 21:03

  6. Stefanut, cred ca tu esti in sufletele tuturor celor care au aflat povestea ta si ei se gindesc la tine, chiar daca nu iti scriu. Cred ca unii dintre ei sint ocupati, dar ocupati sa faca ceva pentru tine, cum a facut si doamna de la care am aflat si eu despre situatia de acum. Nu stiu ce sa va zic, tie si parintilor tai, sinteti asa de puternici…
    Eu scriu acum putin ca ai zis ca esti necajit si am zis sa scriu repede, ceva, orice.
    Ne rugam pentru voi si cred ca Dumnezeu va iubeste si o sa va ajute, ca tu sa te faci bine.

    Sper sa se adune si banutii care lipsesc cit mai repede.

    alexandra

    9 Mai 2009 at 07:59

  7. Sărutmâna!
    Uitaţi, uitaţi ce s-a întâmplat! Frumos s-a întâmplat!
    Am scris şi acolo sus, am completat
    :
    P.S. Ceva se întâmplă. Cred că oamenii mă iubesc foarte mult!
    Tati a trecut ieri pe la bancă, pe 8 mai 2009, să vadă dacă nu cumva au intrat banii de la Romtelecom. Nu au intrat încă.
    Dar era o surpriză acolo. Am mai primit nişte bani!
    2.272 RON, 2.785 EURO şi 9 USD.
    Doamnele de la bancă i-au spus lui Tati că au venit oamenii cu ziarele în care eram eu şi au spus: noi vrem să donăm pentru copilul acesta!
    Voi primi în curând banii şi de la Teledonul meu Romtelecom, a vorbit Mami acolo şi se rezolvă.
    Eu acum am în total 115.040 de euro, banii donaţi de oameni în conturile mele. Tati a tebuit să schimbe banii în euro săptămâna trecută, să trimită avansul la spital. Atunci s-au pierdut nişte bani la schimb, aproape 2.000 de euro. Dar acum am şi mai mulţi!
    Eu, Mami şi Tati vă mulţumim din tot sufletul. A spus Tati că va da socoteală pentru fiecare leu pe care mi l-aţi dăruit!

  8. Tanti Oana, tanti Iulia, tanti Ana, tanti Isabellelorelai, tanti Lunna, tanti Alexandra,
    Mi-au făcut programare la spital, acolo la Cagliari, pe 6 iunie.
    Trebuie să facă tati un drum până acolo înainte, să găsească unde să stăm într-o casă, pentru că o să dureze 6 luni până se termină tot.
    Începând de pe 15 mai trebuie să înceapă să vină banii şi de la fundaţie.

  9. lunna

    9 Mai 2009 at 15:48

    • Tanti Lunna, mai staţi un pic până săptămâna viitoare, că trebuie să primesc bani de la fundaţie şi de la romtelecom. Am acum 115.000 şi dacă săptămâna viitoare primesc 60.000, plătesc operaţia şi pot să plec.

  10. prea multi de ‘daca’, stefanut… cativa banuti in plus, de rezerva, pentru cazare si pentru ce va mai fi nevoie, nu strica, si sunt convinsa ca daca iti vor prisosi ii vei da mai departe.

    lunna

    9 Mai 2009 at 20:25

  11. […] Cu 171.000 de euro însă, pentru că trebuie căutat şi donatorul. Asta am aflat-o de la Ştefănuţ, el ştie cel mai […]

  12. Buna ziua.In legatura cu sederea dvs in italia,in mod sigur o sa stati cel putin 1 an ,daca totul decurge bine.Noi am stat 3 ani si,nicidecum 6 luni cit se estimeaza initial.Este bine sa aveti ceva bani pt. alte cheltuieli care vor fi si,nu vor fi putine,vor fi foarte multe.Va scriu aceste rinduri ,deoarece am trecut prin asa ceva ,si,stim cum decurg lucrurile acolo.va dorim mult succes si multa sanatate.

    strambianu ionel

    23 Mai 2009 at 09:40

  13. Buna ziua.Data trecuta am uitat sa fac anumite precizari.Din ziua in care se face transplantul o sa fiti nevoiti sa ramineti cel putin 1 an in Italia.Sa nu faceti greseala sa va intoarceti in Romania cit timp Stefanut face tratamentul de intretinere post-transplant.Medicii(chiar si cei italieni)incearca sa-si reduca cit mai mult cheltuielile si,sa-si maximizeze profiturile,pentru ca, pina la urma pentru ei ,si nu numai este o ,,afacera,,-ASTA e tristul adevar.Inca de la inceput este bine sa clarificati exact anumite detalii:Cazarea,masa,transportul(in Italia).Nu acceptati sub nici o forma sa va platiti cazarea si masa inca de la inceput(acestea intra in pretul transplantului stabilit initial).Din momentul in care o sa va spuna sa reveniti in Romania si ,Stefanut ,continua tratamentul de intretinere si trebuie sa reveniti la controale,trebuie sa va inchiriati DVS o locuinta ,cit mai aproape de spital.DE CE?Pentru ca nu o sa va permiteti sa faceti-naveta-Romania-italia si italia-Romania atit de des cit vor dori medicii.Sa reveniti in Romania fara ca Stefanut sa termine toata terapia este curata nebunie.Stiu ca dorul de tara i-si va pune amprenta,stiu ca printre straini nu este asa usor dar,de dragul copilului trebuie sa rezistati acolo.De ce va spun asa ceva?Pentru ca am cunoscut o fam din pitesti(nu pot da numele pe bloog)care nu au ascultat sfatul nostru si care ,dupa 4 luni de la transplant au revenit acasa urmind sa faca tratamentul de intretine in Romania si sa monitorizeze copilul la FUndeni.Ma abtin in legatura cu medicii de la Fundeni,dar,prin instructiunile pe care le-au dat fam. respective(privind dojazul medicamentelor)mai mult rau au facut copilului.Si acum dupa 1 an si 6 luni de la transplant,fiul lor inca este sub tratament si poarta masca de protectie(cind au fost la control in Roma-medicii au ramas uimiti de prescriptiile medicilor de le fundeni in privinta copilului).TREBUIE sa ramaneti in italia ,pina ce termina si tratamentul de intretinere si,sa va intoarceti acasa numai in momentul in o sa fie in afara de pericol.Am urmarit cu mult interes toata campania desfasurata pentru stringerea de fonduri si ,am vazut ca sunteti niste parinti extraordinari.Pe perioada sederii noastre in italia,am cheltuit aprox. 40.000 de euro-in TREI ani.Sa nu se inteleaga gresit,acesti bani i-am cheltuit pe chirie,mincare si transportul la si de la spital acasa.Cu toate ca aveam dreptul la cazare gratuita si masa(intra in pretul transplantului)NU am stiut si nimeni nu ne-a spus,de aceea va rog sa stabiliti clar cu ei(italienii)inca de la inceput.Am revenit acasa numai dupa ce am terminat cu toata terapia si fiul nostru iustin,nu mai purta masca de protectie.Dupa transplant am ramas in italia 18 luni.La 6 luni de la transplant ne-au spus sa venim in romania si sa revenim la controale,dar noi am ramas in conmtinuare Italia.Credeti-ma ca si cit timp urmeaza tratamentul de intretinere pot aparea anumite probleme,si ,fiind in orasul respectiv ,o sa fie mult mai usor sa rezolvati acolo,la spitalul unde va fi tratat.Fiul meu a facut transplantul pe 18.05.2006 de la mama lui,donator compatibil 75% si cu ajutorul bunului Dumnezeu a reusit.Era al 15-lea copil din lume care a facut acest tip de transplant,este cel mai greu tip de transplant(foarte complex) dar,cu voia lui Dumnezeu a reusit sa se faca bine.Anul acesta am aniversat trei ani de cind sa nascut a 2-a oara.Este la scoala,este printre primii din clasa la invatatura .V-am scris toate aceste lucruri pentru ca vreau sa aveti taria sa rezistati,este un drum foarte lung de parcurs(nicidecum 6 luni cum spun medicii ),dar la finalul drumului ve-ti avea satisfactia si multumirea sufleteasca ca totul a meritat si ca toate sacrificiile nu au fost in zadar.Sa aveti credinta in bunul Dumnezeu si totul va fi bine.Va stau la dispozitie si pentru alte intrebari(daca aveti).Multa sanatate si mult succes.

    strambianu ionel

    24 Mai 2009 at 09:10

    • p.s. Avantajul enorm(daca pot spune asa)este ca la transplanturile de maduva( pentru thalasemie majora),nu se administreaza tratament de intretinere(medicamente) pentru toata viata (fata de alte tipuri de transplant)

      strambianu ionel

      24 Mai 2009 at 10:16

  14. MULŢUMESC, nenea Ionel!
    Îi spun lui Tati imediat!

    cristianstefanflorescu

    25 Mai 2009 at 07:06


Lasă un răspuns

