Cristian Stefan Florescu. Stefanut

Un blog mic

Nu am plecat!

with 4 comments

stefanutjurnalulnational1

Nu am plecat, sunt aici! Am avut o problemă mică şi a trebuit să stau foarte cuminte. Acum s-a rezolvat şi mă simt mai bine, am fost şi în parc. Ieri am făcut injecţia iar mâine mă duc la spital la Fundeni să fac analiza.

Mami şi Tati au dat interviu la ziar şi v-au mulţumit tuturor oamenilor buni care m-aţi ajutat din puţinul dumneavoastră.

Mami a spus: În lupta noastră am simţit alături sufletele tuturor oamenilor care ne-au ajutat şi asta ne-a dat curaj. Să le dea Dumnezeu sănătate şi să fie răsplătiţi pentru gestul lor! E un vis împlinit!

Tati a spus: Mulţumirile nu sunt deajuns! Mulţumim tuturor oamenilor care ne-au salvat copilul!

Ring a scris:

Minunea s-a împlinit! Ştefănuţ are şansa să trăiască!

Un pui de om, adus pe lume la întâmplare, în urmă cu trei ani, de o mamă care nu l-a dorit, are un înger păzitor care luptă pentru viaţa lui. Prima rază de soare a destinului s-a ivit când Ştefănuţ avea doar trei săptămâni şi a fost înfiat de Mihaela şi Nicolae Florescu. După opt luni, soarta a lovit fericirea familiei ce abia se împlinise. Medicii au dat vestea că băieţelul are beta talasemie majoră şi nu va supravieţui fără transplant de măduvă. Mai rău nici că se putea. Operaţia se face doar în străinătate şi costă 171.000 de euro. O sumă de neatins pentru majoritatea oamenilor. Măcinaţi de durerea neputinţei de a-şi scoate copilul din ghearele morţii, părinţii lui Ştefănuţ au căutat ajutor. Şi l-au găsit. Demarată pe 4 martie, campania „ring”, intitulată sugestiv „Salvaţi-l pe Ştefănuţ!”, ne-a deschis sufletele nouă, tuturor, iar banii s-au adunat, leu pe leu, mai curând decât visam.

ringinterviu

„Mulţumirile nu sunt de ajuns”. „Când aţi început campania pentru salvarea copilului meu, aveam sufletul îndoit. Suma părea imensă. De neatins. Mulţumirile nu sunt de ajuns. Românii au pus sufletul pentru ca Ştefănuţ să trăiască şi asta nu o vom uita niciodată. Aţi făcut imposibilul. Acum am trimis mail clinicii din Roma şi aştept răspuns când să mergem acolo pentru analize. Mulţumesc tuturor oamenilor care ne-au salvat copilul”, ne-a declarat Nicolae Florescu, tăticul lui Ştefănuţ. „E un vis împlinit”. „Am avut emoţii imense că nu se vor strânge banii sau că vom avea toată suma când va fi prea târziu pentru salvarea lui Ştefănuţ. E ca un vis împlinit. Nu speram să adunăm atât de repede o sumă aşa de mare. În lupta noastră am simţit alături sufletele tuturor oamenilor care ne-au ajutat şi asta ne-a dat curaj. Să le dea Dumnezeu sănătate şi să fie răsplătiţi pentru gestul lor! Acum a mai rămas teama de intervenţie. Voi pleca împreună cu el la Roma şi vom sta internaţi patru-cinci luni. Atât durează toată procedura. Am depus dosar să devin însoţitor pentru persoană cu handicap. Stau acolo oricât va fi nevoie numai să-mi văd copilul sănătos. El e lumina vieţii noastre”, ne-a spus, printre lacrimi de emoţie, Mihaela Florescu, femeia care, deşi nu l-a adus pe lume pe Ştefănuţ, i-a dăruit viaţa în adevăratul sens al cuvântului. Marţi, 5 mai 2009.

Eu vă dăruiesc:

redroses1

4 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Măi Ştefănuţ, nu ai fost cuminte? Ce ai păţit? Ai fost bolnăvior?

    isabellelorelai

    5 Mai 2009 at 17:33

  2. Sărutmâna tanti Isabellelorelai, am fost bolnav de bubiţe dar mi-a trecut. Uitaţi, Ramona are nevoie de ajutor, aţi scris mult despre ea. O mai ajutaţi? Nu mai are niciun ban, vă rog frumos.

  3. Ştefănuţ, stai liniştit că şi eu am boala asta cu „bubiţele”, dacă nu îmi place ceva ce am mâncat, imediat fac „bubiţe”. Şi eu sunt mare 😀
    Am văzut cu Ramona, o ajutăm şi pe ea.
    Să fii cuminte!

    isabellelorelai

    6 Mai 2009 at 08:33

  4. Sunt cuminte, pe cuvânt.


Lasă un răspuns

