Cristian Stefan Florescu. Stefanut

Un blog mic

Zile frumoase vă doresc!

with 6 comments

stefanutjurnalulnational

Acum eu vreau să vă arăt că am fost cuminte şi am fost în parc, cu bicicleta. Şi să vă ofer şi nişte flori, pentru că meritaţi toate florile din lume!

andreinitaVă rog din suflet să nu uitaţi de Andrei! E aici, cuminte, în pagina lui.

Astăzi este 1 mai 2009 şi Andrei are: la Teledon: 1.740 euro (276 apeluri de 2 euro, 61 apeluri de 3 euro, 69 apeluri de 5 euro şi 66 apeluri de 10 euro). În conturi: 4.225 RON şi 150 EURO – 100 RON de la doamna Carmen Elena M., 400 RON de la domnul Vlad C., 3.500 RON de la domnul George B.V., 50 RON de la doamna Hana H., 75 RON de la doamna Rodica Alexandra R., 50 RON de la domnul Bogdan Ionuţ C., 50 EURO de la domnul Florin C, 50 RON de la o doamnă care nu a vrut să spună cum se numeşte, la un magazin din Constanţa. Pe 29 aprilie a mai primit 100 EURO de la doamna Ileana P. Total: 2.900 de euro. Mai are nevoie de 2.100 de euro. Vă mulţumim, eu şi Andrei!

stefanutvaiubeste1

stefanutvaiubeste2

stefanutvaiubeste3

6 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Draga Stefanut,cred ca ai obosit putin de atata mers pe bicicleta.Imi place parcul de la voi si ma bucur ca e nu e interzis accesul biciclistilor.
    ce flori frumoase sunt acolo,ce aranjament minunat…sa tot stai pe banca sa te odihnesti! 🙂
    Iti las si eu niste flori de liliac.


    Cu drag,
    Gabi.

    supravietuitor

    1 Mai 2009 at 11:49

  2. Draga Stefanut imi pare nespus de bine ca strigatul tau de ajutor a fost auzit si ai reusit sa stringi banii necesari operatiei. Sa-ti ajute bunul Dumnezeu sa cresti mare sanatos sa ti se indeplineasca toate dorintele. Multa bafta Mihaela!

    Anonim

    1 Mai 2009 at 12:06

  3. Multumim pentru flori, sunt minunate.Azi am avut fericita ocazie sa vad cum arata un extras de cont de la baneii tai.Ai foarte multi prieteni, si sa te pregatesti sa-ti citeasca tati si mami cam 100 de pagini de prieteni.Am vazut si ziarul RING de astazi….doua pagini sunt doar pentru tine si pentru prietenii tai. Sa ne povestesti despre miile de prieteni. Pa!

    SANDU YO3AK

    5 Mai 2009 at 14:05

  4. Nenea Sandu, aţi văzut? Şi eu fac o pagină, aici pe blog, în care îi scriu pe toţi! Nenea Sandu, mai am prieteni!!! Prietenii de la teledon, dar nu ştiu cum îi cheamă…


Lasă un răspuns

