Cristian Stefan Florescu. Stefanut

Un blog mic

Nu ştiu ce titlu să pun

with 35 comments

stefanutjurnalulnational22

Nu ştiu ce titlu să pun pentru că vreau să vă spun mai multe lucruri.

1dovebellsAm primit o veste foarte bună şi sunt foarte emoţionat.

2cadou

Vreau să vă mulţumesc din suflet pentru că m-aţi ajutat.

3fireworks


Mami şi Tati au spus că ar dori să vă ofere toate florile din lume, dacă ar putea!

4flowers 5flowers6flower 8flower 7flowers

Să ştiţi că Mami şi Tati se roagă pentru sănătatea tuturor oamenilor care au fost buni şi m-au ajutat cum au putut ei (să ştiţi că Mami şi Tati plâng şi nu se mai opresc din plâns).

Am aflat că ieri s-a anunţat la televizor la Antena 1 că s-au strâns toţi banii pentru copiii de la Campania Fundaţiei Mereu Aproape şi asta înseamnă că şi eu am reuşit să strâng toţi banii pentru operaţie. Tati se ocupă acum de acte şi după ce termină vă spun.

P.S. Ieri am mai primit nişte bani! Vă mulţumesc mult! A fost Tati la bancă, şi pe 28 aprilie 2009, la ora 15.30, aveam aşa: în conturile mele: 421.637 RON, 12.776 EURO şi 939 USD, adică 113.361 de euro. Şi cu 9.860 de euro la Teledonul meu de la Romtelecom, înseamnă 123.221 de euro.

P.P.S. Astăzi am mai primit nişte bani: pe 29 aprilie 2009, la ora 15.30, am în conturile mele 424.237 RON, 12.776 EURO şi 939 USD, adică 113.813 de euro. Şi cu 9.980 de euro la Teledonul meu de la Romtelecom, înseamnă 123.793 de euro. Vă mulţumesc frumos!

basket-of-flowersEu nu vreau să plec de aici de pe blog pentru că îmi place să vorbesc cu oamenii şi aici pe blog m-am împrietenit cu alţi copii şi cu mulţi oameni.

Eu acum vreau să ajut alţi copii bolnavi şi vă rog frumos să mă ajutaţi şi dumneavoastră. Aş dori foarte mult să le port noroc tuturor pentru că eu cred că sunt foarte norocos.

red-white-roses-basket

Am luat modelul de la Gruia.

gruia1Gruia este prietenul meu mai mic care are un frăţior geamăn care se numeşte Vlad.

Gruia şi Vlad au împlinit 2 ani.

Gruia este orb şi părinţii lui au strâns bani pentru operaţia lui la ochişori.

După ce a strâns banii pentru operaţie, Gruia m-a sprijinit pe mine să strâng şi eu banii.

Mulţumesc, Gruia! Am reuşit!

Acum eu vreau să îl ajut pe Andrei. Andrei Niţă trebuie să facă o operaţie la gât în Germania ca să poată şi el să mănânce ca orice copil. Andrei nu are blog aşa că scriu eu despre el aici. Am să fac o pagină pentru Andrei în care am să pun actele de la doctor pe care le-a primit Tati de la mămica lui Andrei.

Andrei avea nevoie de 5.000 de euro pe 6 aprilie 2009. El a împlinit 6 ani pe 11 aprilie şi a reuşit să strângă nişte bănuţi:

– la Teledon: 1.622 euro (265 apeluri de 2 euro, 59 apeluri de 3 euro, 59 apeluri de 5 euro şi 62 apeluri de 10 euro).

– în conturi: 100 RON de la doamna Carmen Elena M., 400 RON de la domnul Vlad C., 3.500 RON de la domnul George B.V., 50 RON de la doamna Hana H., 75 RON de la doamna Rodica Alexandra R., 50 RON de la domnul Bogdan Ionuţ C. şi 50 EURO de la domnul Florin C. Andrei a mai primit 50 RON de la o doamnă care nu a vrut să spună cum se numeşte, la un magazin din Constanţa.

Asta înseamnă că Andrei are până acum, 28 aprilie 2009, cam 2.670 de euro şi mai are nevoie de 2.330 de euro.

El este Andrei şi dacă vreţi să îl ajutăm împreună:

andreinita2Andrei are Teledon la Romtelecom,

dar numai până pe 30 iunie 2009:

0900 900 352 – pentru 2 euro/apel

0900 900 353 – pentru 3 euro/apel

0900 900 355 – pentru 5 euro/apel

0900 900 350 – pentru 10 euro/apel

Andrei are conturile astea la bancă:

BRD Constanţa – Unitatea Pandurului


RON: RO 76 BRDE 140 SV 49 59 44 01 400

USD: RO 14 BRDE 140 SV 62 80 51 01 400

EURO: RO 53 BRDE 140 SV 62 80 52 91 400

Cod SWIFT: BRDEROBU

Titular: Niţă Mihaela

Telefon mama lui Andrei, tanti Mihaela: 0761 876 647. Are şi internet: nnita2003@yahoo.com

Dacă vreţi să îl vedeţi pe Andrei la televizor, la Poveştiri Adevărate, trebuie să apăsaţi aici.

Mult noroc, Andrei!

bowredwhite

29.04.2009. Pentru Andrei avem astăzi:

De la nenea Sandu:

http://cristianstefanut.tripod.com/id23.html

http://radioclub1.tripod.com/id13.html

De la tanti Isabellelorelai: 10 euro la teledon.

De la nenea Sorin un banner cu Andrei:

http://de-vorba-cu-mine.blogspot.com

De la tanti Carmen: 5 euro la teledon.

De la tanti Valentina: 5 euro la teledon.

De la cineva: 5 euro la teledon.

Mulţumesc!

Aici am făcut pagină pentru Andrei, cu acte de la doctor şi fotografii. Aici am să scriu tot ce aflu:

https://cristianstefanflorescu.wordpress.com/aceasta-este-pagina-lui-andrei-nita

Astăzi este 1 mai 2009 şi Andrei are:

– la Teledon: 1.740 euro (276 apeluri de 2 euro, 61 apeluri de 3 euro, 69 apeluri de 5 euro şi 66 apeluri de 10 euro).

– în conturi: 4.225 RON şi 150 EURO – 100 RON de la doamna Carmen Elena M., 400 RON de la domnul Vlad C., 3.500 RON de la domnul George B.V., 50 RON de la doamna Hana H., 75 RON de la doamna Rodica Alexandra R., 50 RON de la domnul Bogdan Ionuţ C., 50 EURO de la domnul Florin C, 50 RON de la o doamnă care nu a vrut să spună cum se numeşte, la un magazin din Constanţa. Pe 29 aprilie a mai primit 100 EURO de la doamna Ileana P.

Total: 2.900 de euro. Mai are nevoie de 2.100 de euro. Vă mulţumim, eu şi Andrei!

35 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. MINUNAT, ASA ESTE, SI EU VREAU SA-L AJUTAM PE ANDREI.

    http://cristianstefanut.tripod.com/id23.html
    SAU
    http://radioclub1.tripod.com/id13.html

    AJUTATI-L PE ANDREI !

    SANDU YO3AK

    28 Aprilie 2009 at 14:57

  2. Bravooo, ingeras! Nu ti-am spus eu ca o sa reusesti?! Stiu ca acum incep altfel de emotii, dar Doamne Doamne are grija de toate. Te pup si astept sa mai aud asa vesti bune!

    Anca

    28 Aprilie 2009 at 16:28

  3. Bravo,Stefanut!Eram convins ca un baiat atat de dulce ca tine (si dinamovist pe deasupra) va reusi sa se salveze.In noaptea asta am sa scriu despre tine,am sa pun pozele cu tine de la bunicii tai si astept cu nerabdare ziua in care voi scrie ca te-ai facut 100% bine si sanatos!Te :* si te >:D<

    A.G.M.DINAMO.

    28 Aprilie 2009 at 16:28

  4. STEFANUT ITI MULTUMESC DIN SUFLET CA AI SCRIS SI DESPRE MINE PE BLOGUL TAU SI MA BUCUR DIN TOT SUFLETELUL MEU CA AI STRINS TOTI BANI SPER CA DUMNEZEU SA ITI AJUTE SA TE FACI BINE CIT M-AI REPEDE ,M-AI AM SI EU PUTIN SI O SA STRING TOTI BANUTI SI AS DORI SA LE MULTUMESC TUTUROR OAMENILOR CA M-AU AJUTAT. DUMNEZEU SA TE PAZEASCA SI INGERASI SA TE OCROTEASCA.
    CU DRAG, ANDREI NITA

    NITA MIHAELA

    28 Aprilie 2009 at 16:36

  5. Măi Ştefănuţ, să vezi tu ce te zmotocesc eu când te prind 😀 Păi tu vrei să rămân lefteră?
    Uite, trece acolo încă 10 euro de la mine ca să te încurajez. Deci tu i-ai strâns 😀
    Iar nu mai pot să-mi cumpăr mercedes 😀
    Felicitări pentru bănuţi, Ştefănuţ! Să dea Dumnezeu ca şi de-acum încolo totul să fie ca sufletul frumos al părinţilor tăi.

    isabellelorelai

    28 Aprilie 2009 at 17:42

  6. cu Dumnezeu inainte, Stefanut! sa nu pleci de pe blog, intoarce-te si invata sa scrii cu manutele tale…

    lunna

    28 Aprilie 2009 at 18:50

  7. Draga Stefanut,ne bucuram si iti dorim sa te faci bine cat mai repede.Le doresc sanatate si acelor oameni cu suflet mare si tuturor copiilor bolnaviori.
    Multumim pentru florile frumoase de la mami si tati.
    Sa cresti mare si voinic.

    g1b2i3

    28 Aprilie 2009 at 20:11

  8. N-am mai plans de mult de bucurie… Excelenta veste! Inseamna ca noi toti, tara asta mai are o sansa, fiindca nu am uitat ca suntem oameni, ca avem suflet si ca suntem crestini.
    Va fi bine, copil drag, cineva, acolo sus, te iubeste!
    Te imbratisez cu drag,
    Iulia
    PS. Nu-i asa ca este cea mai frumoasa zi din acest an?! Sau doar mi se pare mie?!

    Iulia

    29 Aprilie 2009 at 07:14

  9. Nenea Sandu a făcut internet pentru Andrei! 😀
    Sărutmâna, nenea Sandu!

    cristianstefanflorescu

    29 Aprilie 2009 at 08:09

  10. Sărutmâna tanti Anca, vă mulţumesc frumos!

    cristianstefanflorescu

    29 Aprilie 2009 at 08:20

  11. Mulţumesc nenea de la Dinamo!

    cristianstefanflorescu

    29 Aprilie 2009 at 08:21

  12. Andrei şi tanti Mihaela o să strângeţi banii, o să vedeţi, pentru că ne ajută lumea. Andrei te pup!

    cristianstefanflorescu

    29 Aprilie 2009 at 08:22

  13. Sărutmâna tanti Isabellelorelai, îi pun acum la socoteală.
    Am strâns 10 euro!

    cristianstefanflorescu

    29 Aprilie 2009 at 08:24

  14. Tanti Lunna, nu plec. Şi când ajung în Italia îl pun pe Tati să scrie şi să pună fotografii cum face nenea Sebi, tăticul lui Matei. Tati e o secretară foarte bună.

    cristianstefanflorescu

    29 Aprilie 2009 at 08:25

  15. Sărutmâna tanti Gabi. Vedeţi că am mai strâns nişte bani! Acum am şi bani de drum.

    cristianstefanflorescu

    29 Aprilie 2009 at 08:26

  16. Sărutmâna tanti Iulia! A fost frumoasă. Şi azi e frumoasă. Dar a zis Tati că mai durează un pic până când primim banii de la televizor. Să îi vedeţi pe Mami şi pe Tati, lor nu le vină să creadă nici acum.

    cristianstefanflorescu

    29 Aprilie 2009 at 08:29

  17. 5 EURO SI DE LA MINE MAI GALUSCA MICA SI SCUMPA
    SA VA DEA DUMNEZEU NUMAI BINE DUPA SUFLETUL VOSTRU BUN
    MAI VINE MAMA PE LA TINE SA VAD CE FACI NU TE PARASESC

    CARMEN

    29 Aprilie 2009 at 08:59

  18. Tanti Carmen, sărutmâna!
    Andrei, am strâns 15 euro pentru tine! 😀

    cristianstefanflorescu

    29 Aprilie 2009 at 09:01

  19. […] pe 28.04.2009 am strâns 123.221 euro. Acum aştept banii de la […]

  20. ma bucur nespus de mult pentru tine:d

    nol

    29 Aprilie 2009 at 13:59

  21. si de la mine 5 euro, de incurajare
    (sunt valentina, prietena isabellei) 😀

    valentina

    29 Aprilie 2009 at 14:54

  22. Mulţumesc, nenea Nol!

    cristianstefanflorescu

    29 Aprilie 2009 at 18:31

  23. Sărutmâna tanti Valentina! 😀
    Andrei vă mulţumeşte! A mai primit 5 aero de la cinve, acum am strâns 25!

    cristianstefanflorescu

    29 Aprilie 2009 at 18:32

  24. Ma bucura vestile bune despre tine, Stefanut. Ai grija de tine si de sufletelul tau, de parintii tai si… zambeste cat poti tu de mult :)) Sanatate multa, Om mic 🙂

    Garfield

    29 Aprilie 2009 at 18:57

  25. Mulţumesc, nenea cu Pisoiul Portocaliu!

    cristianstefanflorescu

    29 Aprilie 2009 at 19:05

  26. Buna Stefanut. m-am bucurat nespus de mult vestea ca ai strans toti banii si bine ca ai srans si peste, o sa ai si cheltuieli aici.Ma bucur ca vrei sa-i ajuti si pe altii copii aflati in suferinta,dar te rog tu inca mai esti in Romania, ajuta-l si pe celalalt stefanut deaconu care are aceeasi boala ca si noi.Macar sa fie mediatizata povestea lui mai mult,mai ales ca s-a nascut dintr-o eroare medicala.Acum ca ai banii spune-le parintilor tai sa urgenteze cu programarea pentru clinica.Daca vrei amanunte sa-mi spui si discutam pe mail. Cu cat esti mai mic cu atat transplantul este o reusita.

    matei

    29 Aprilie 2009 at 22:03

  27. deja suntem la lacrimile de bucurie şi de mers înainte pentru alte şi alte bucurii
    şi spre sănătate
    să umblaţi în lumină, să te vedem sănătos şi să continuăm, tot împreună
    Doamne-ajută, ţie, minunaţilor tăi părinţi, şi tuturor prietenilor tăi

    CELLA

    30 Aprilie 2009 at 06:10

  28. Bună Matei! Încă nu ştiu ce bani am să primesc, adica nu ştiu câţi voi avea, ştiu doar câţi am: 123.000.
    Nu ştiu dacă ai observat, dar pe mine m-a ajutat un copil ORB. El nu avea talasemie. De aceia şi eu am ales un caz care are altă boală decât a mea. Ai înţeles ideea? Şi eu aş fi putut fi orb, sau Gruia să fi avut talasemie. Iar Andrei talasemie, iar eu o operaţie pe inimă şi 4 operaţii la esofag. Te-ai prins?
    Bineînţelescă îl voi ajuta pe Ştefănuţ Victoraş! La fel de mult cât m-a ajutat mătuşa lui pe mine!

    cristianstefanflorescu

    30 Aprilie 2009 at 06:12

  29. Sărutmâna, tanti Cella! Vă pupă şi Mami şi Tati!

    cristianstefanflorescu

    30 Aprilie 2009 at 06:32


Lasă un răspuns

