Cristian Stefan Florescu. Stefanut

Un blog mic

La bunici

with 9 comments

stefanutjurnalulnational20

Sâmbăta şi duminica aceasta merg la bunicii mei, la ţară.

Mai întâi să vă spun ce bani am mai strâns până vineri, 24 aprilie 2009, la ora 14.00. Am în conturile mele: 392.351 RON, 11.676 EURO şi 939 USD, adică 104.938 de euro. Şi cu 9.500 de euro la Teledonul meu de la Romtelecom, înseamnă că am 114.438 de euro. (Tati nu a putut verifica suma la teledon şi am pus la socoteală banii care erau joi). Vă mulţumesc foarte mult!

flower7

Acum mă pregătesc de plecare. Adică îmi iau jucăriile şi plec. Sper să nu plouă, ca să stau şi eu în curte ca să mă joc cu copiii. Vă doresc o sâmbătă şi o duminică frumoasă. Luni vă povestesc cum a fost!

butterflies cats dogs26 cats30

9 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. […] Cristian Ştefan Florescu. Adică eu, Ştefănuţ. Eu mai am nevoie de 56.562 de euro, pentru că până pe 24.04.2009 am strâns 114.438 euro. […]

  2. Stefanut, te rugam sa le spui parintilor tai ca sunt cei mai cinstiti oameni aflati intr-o situatie disperata. Apreciem faptul ca incearca sa ajute si pe altii si ca au comunicat situatia corect tot timpul. Sa le transmiti ca noi toti apreciem faptul ca in permanenta anuntati citi bani ati strins chiar daca sunteti inclusi la campania de la antena 1. Eu personal am donat la anumite numere de teledon personale, ca si amicii mei dealtfel, dar ei vad ca nu anunta. Nu dau nume, credem ca stiti care anume. Nu aveti nicio veste de la antena 1? Sincer si noi asteptam cu sufletul la gura. Credem ca si voi la fel.
    Bafta!

    Stefan&Comp.

    25 Aprilie 2009 at 08:48

  3. Ştefănuţ, să te distrezi bine! Vezi să nu răceşti. Şi felicitări pentru bănuţi!

    isabellelorelai

    25 Aprilie 2009 at 11:21

  4. Draga Stefanut,abia astept sa ne povestesti cum a fost la tara,ce ai facut acolo,ce prieteni ai la tara,cum te-ai jucat cu pisoii,catelusii si puisorii!
    Desi sunt mai batrana,ma joc si eu cu pisicile noastre!Avem trei.Stii ca torsul pisicilor e un fel de medicament si ajuta sa ne vindecam mai repede?
    Duminica minunata si distractie placuta la tara!
    Gabi.

    g1b2i3

    26 Aprilie 2009 at 06:09

  5. […] Stefanut e la bunici si ne-a lasat un mesaj:Mai întâi să vă spun ce bani am mai strâns până vineri, 24 […]

  6. […] Stefanut e la bunici si ne-a lasat un mesaj:Mai întâi să vă spun ce bani am mai strâns până vineri, 24 […]

  7. Mulţumesc frumos, nenea Ştefan şi prietenilor dumneavoastră!
    Mami şi Tati aşa au spus că e frumos şi bine, să fim oameni cinsiţi. Nu ştim de la televizor decât că tanti Mihaela a spus că mai are de strâns nişte bani mai puţini şi după aia gata.

    cristianstefanflorescu

    27 Aprilie 2009 at 18:56

  8. Sărutmâna tanti Isabellelorelai nu am răcit dar a fost frig să ştiţi.

    cristianstefanflorescu

    27 Aprilie 2009 at 18:57

  9. Sărutmâna tanti Gabi cu pisoi, am povestit un pic mai sus. M-am certat cu un cocoş.

    cristianstefanflorescu

    27 Aprilie 2009 at 18:58


Lasă un răspuns

