Cristian Stefan Florescu. Stefanut

Un blog mic

Înger, Îngeraşul meu

with 23 comments

stefanutjurnalulnational19

Astăzi am să-l rog pe Îngeraş să aibă grijă de toti copiii din lume şi să-i ajute pe copiii bolnavi pe care îi cunosc eu.

angel3Înger, Îngeraşul meu, ce mi te-a dat Dumnezeu,

Totdeauna fii cu mine şi mă-nvaţă să fac bine.

Eu sunt mic, Tu fă-mă mare, eu sunt slab, Tu fă-mă tare,

Totdeauna mă-nsoţeşte şi de rele mă păzeşte.

Amin.

angel-fly

Denisa. Denisa Roşu are 14 ani şi este foarte bolnavă, la terapie intensivă la Fundeni. Sâmbăta trecută am fost în vizită la ea la spital şi i-am dus delfinul meu de jucărie, să îi ţină de urât. Îl rog pe Îngeraş să o ajute pe Denisa să nu o mai doară aşa de rău… Pe 12 mai şi Denisa s-a făcut Îngeraş…

Matei. Prietenul meu de blog Matei Alexandru Stanciu are 2 ani şi 8 luni şi are talasemie majoră. Acum Matei este la clinica din Italia şi din data de 20 aprilie 2009 a început tratamentul care se face înaintea transplantului. Îi ţin pumnii lui Matei şi îl rog pe Îngeraş să îl păzească. Îl rog pe Îngeraş să dea putere pentru tanti Mioara şi nenea Sebi, mămica şi tăticul lui Matei, şi lui Bunelu’ lui Matei. Pe 13 iunie 2009 Matei va împlini 3 ani şi vrea cadou o bicicletă. Pe 17 iunie 2009 Matei face transplantul. Dacă apăsaţi aici ajungeţi pe blogul lui Matei.

Larisa. Larisa Georgiana Puşcaşu are 8 ani şi nu poate să meargă prea bine pentru că are o problemă la picioare. Larisa este de la ţară şi nimeni nu o bagă în seamă. Larisa are nevoie de 1.850 de euro ca să facă o operaţie şi nu are niciun ban. Îl rog pe Îngeraş să le spună oamenilor să o ajute şi pe ea, dacă vor putea, să îi dea şi ei cât de puţin la banca Bancpost, în contul RO 48 BPOS 2200 692 8845 RON 01, pe numele mămicii ei, tanti Puşcaşu Mihaela.

Andrei. Andrei Niţă are 6 ani şi până la acest Paşte nu a putut să mănânce niciodată un ou roşu sau o bucăţică de cozonac. El nu a putut să mănânce niciodată altceva decât mâncare pasată ca de bebeluşi, cu biberonul, pentru că are gâtul bolnav. El trebuie să mai facă încă o operaţie ca să fie sănătos şi îi trebuie 5.000 de euro, din care a strâns 1.617 euro la teledonul lui şi 4.050 RON în conturi. Îl rog pe Îngeraş să le spună oamenilor să îl ajute în continuare pe Andrei, că mai are un pic de strâns. Andrei are şi el Teledon la Romtelecom, dar este deschis numai până pe 30 iunie 2009: 0900 900 352 – pentru 2 euro/apel, 0900 900 353 – pentru 3 euro/apel, 0900 900 355 – pentru 5 euro/apel, 0900 900 350 – pentru 10 euro/apel.

Selena. Selena Daria Vlad are 2 ani şi 8 luni şi are leucemie. Selena este în spital la Fundeni şi face chimioterapie. Selena ar vrea să plece în Germania, să facă tratament acolo şi să scape de boală. Dar nu are bani. Selena are nevoie de 107.000 de euro dar nu a strâns decât 6.000. Selena împlineşte 3 ani pe 17 august 2009. Îl rog pe Îngeraş să o ajute şi pe Selena şi să le spună oamenilor că Selena are teledon la Romtelecom. Dacă apăsaţi aici ajungeţi pe blogul Selenei.

Ştefănuţ-Victoraş. Ştefănuţ-Victoraş Diaconu are numai 1 an şi deja a făcut 8 transfuzii de sânge, pentru că şi el are tot talasemie majoră. Şi el trebuie să ajungă tot în Italia, la transplant, când împlineşte 2 ani. Şi el are nevoie tot de 171.000 de euro şi a strâns până acum 1.921 de euro. Îl rog pe Îngeraş să îl ajute pe Ştefănuţ-Victoraş să nu îl doară când face transfuzii şi să le spună oamenilor că şi el are teledon la Romtelecom: 0900 900 423 – pentru 3 euro/apel şi 0900 900 420 – pentru 10 euro/apel. Dacă apăsaţi aici ajungeţi pe blogul lui Ştefănuţ-Victoraş.

Silviu. Silviu Marian Ţogoe are 5 ani şi este de la ţară. Şi el are talasemie majoră şi face transfuzii la Fundeni. Tăticul lui i-a dat telefon lui Tati, când m-a văzut în ziar. Tati a promis că îl ajută cum poate. Silviu are actele depuse la minister şi aşteaptă de un an să îi spună cineva ceva. Îl rog pe Îngeraş să îl ajute pe Silviu.

Rareş. Rareş Ştefan Pop are 3 luni şi inimioara foarte bolnavă. Îl rog pe Îngeraş să îl ajute pe Bebe Rareş să facă operaţia în Germania, care costă 40.000 de euro. Dacă apăsaţi aici ajungeţi la el pe site.

Andrei. Andrei Dumitrescu are 9 ani şi are cancer. El este pianist şi are nevoie de o operaţie în Italia care costă 30.000 de euro. Andrei are 2.630 de euro şi 101.932 de lei. Îl rog pe Îngeraş să îl ajute pe Andrei să se facă bine, ca să cânte la pian. Dacă apăsaţi aici ajungeţi pe blogul lui Andrei.

Teodora, Iulian, Teodor, Ştefan, Cristi şi eu, Ştefănuţ – copiii care suntem la Teledonul Mereu Aproape şi despre care am scris aici: SMS la 877.

Toţi copiii bolnavi de inimă şi de leucemie şi de cancer şi de talasemie din ţara noastră. Îl rog pe Îngeraş să îi sfătuiască pe oameni să dea un SMS 858 pentru Inima Copiilor şi 2% pentru copiii de la PAVEL.

6 mai 2009. Ramona. Ramona Elian are 5 ani şi are leucemie. Ea este la spitalul din Spania unde a făcut tratament pentru multe complicaţii şi nu mai are niciun ban pentru operaţie. Îl rog pe Îngeraş să o ajute pe Ramona să se facă bine şi să o ajute oamenii cu bani. Ramona are Teledon la Romtelecom 0900 900 023 – 3 euro/apel, 0900 900 025 – 5 euro/apel, 0900 900 027 – 7 euro/apel, 0900 900 020 – 10 euro/apel. Dacă apăsaţi aici ajungeţi pe blogul Ramonei.

19 mai 2009. Miruna. Miruna Ioana Enache are 8 ani. Şi ea are talasemie majoră şi face transfuzii. Miruna are actele depuse la doctori şi aşteaptă răspuns. Îl rog pe Îngeraş să o ajute pe Miruna.

Doamne ajută!

young-angel2

Înger, Îngeraşul meu, ce mi te-a dat Dumnezeu

Roagă-te lui Dumnezeu pentru sufleţelul meu,

Totdeauna fii cu mine şi mă-nvaţă să fac bine,

Eu sunt mic, Tu fă-mă mare, eu sunt slab, Tu fă-mă tare

În tot locul mă însoţeşte şi de rele mă păzeşte,

Totdeauna zi şi noapte, până-n ceasul cel de moarte

Să mă curăţ de păcate, Îngeraş, trezeşte-mă!

Cruce, ocroteşte-mă! Doamne, mântuieşte-mă!

Lumea noastră deci, în care cei mai mulţi au doar înfrângeri,

Plină este în toată clipa de Dumnezeieştii Îngeri.

Şi îndeplinind porunca de la Dumnezeu Prea Sfântul,

Unii dintre ei se-arata ca sa-i vadă şi Pământul.

Însă mii şi milioane nevăzuţi rămân mereu,

Stând pe oameni să-i înveţe vrerile lui Dumnezeu.

Ei se-arată numai celor miruiţi din Slavi Divine,

Care n-au venit pe lume să trăiască pentru sine.

Ci venit-au cu menirea de la Dumnezeu Prea Înaltul,

Lepădându-se de sine să trăiască pentru altul.

Fiecărui stau de veghe câte unul zi şi noapte,

Şi ferice este acela care prinde-ale lui fapte

Ei ţes haine de lumină fiecăruia s-o poarte,

Pe pământ trăindu-şi viaţa cum şi dincolo de moarte.

Haine în care străluci-vom întru veşnicia vieţii

Precum stelele străluce, până-n zorii dimineţii.

Doamne, dă-mi spre ocrotire un Înger sfânt, Trimis Ceresc

Ca sub a lui aripa sfântă în pace sa mă odihnesc.

Îngeraş, coboară lin, lângă patul meu,

Somn uşor tu să-mi aduci de la Dumnezeu.

Să adorm pe braţul tău, dulce, drăgăstos

Până-n zori, când m-oi trezi dintr-un vis frumos.

Înger, Îngeraşul meu, Tu păzeşte-mă de rău, şi du-mă la Dumnezeu!

Când seara tu te rogi copile, alături de măicuţa ta,

În jurul tău stau Îngeraşii, chiar dacă tu nu-i poţi vedea.

Când cânţi cântările frumoase ce Tatălui Ceresc ii plac,

Cu tine cântă Îngeraşii şi închinăciuni cu tine fac.

Ce fericiţi sunt Îngeraşii când tu eşti bun si silitor

Când cânţi şi când te rogi fierbinte ce mare-i bucuria lor.

Dar cât de mult se întristează când nu te rogi şi nu eşti bun,

Atunci se duc plângând la Domnul şi toate cu durere-i spun.

O, nu-ntrista pe Îngeraşii ce vin cu drag in jurul tău,

Ci cheamă-i să-ţi îndrume paşii să fii mai bun, mai bun, mereu.

Lumea lor de nu se vede nu înseamnă ca ea nu e,

Nici mireasma nu se vede dar din flori ea totuşi suie.

Chiar aşa e şi cu lumea Îngerilor pe pământ

Ochii noştri nu văd Îngeri, printre noi, însă ei sunt!

Fiecare om în lume, fiecare ins mereu,

Stă sub veghea ce i-o poartă Îngerul lui Dumnezeu

Amin.

icoanaingeri

23 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Îngeraşule…
    Dacă ar fi toţi părinţii ca ai tăi ar mai scădea răul şi egoismul din lume…
    Astăzi este sărbătoare mare, să dea Dumnezeu şi toţi Îngerii să te faci bine repede-repede.
    Uite, Larisa a primit şi ea 100 de lei, ieri de ziua ei. Nu spun de la cine, că e secret 😀

    isabellelorelai

    24 Aprilie 2009 at 10:42

  2. Buna Sefanut. Nu ti-am mai scris de cateva zile ,dar am fost ocupat ,nu cu joaca ci cu transfuzii, injectii,pastile si cu probele de urina pe cere trebuie sa le dau.Ma duc de 3 ori pe saptamana la spital si azi mama si tata chiar au avut emotii ,pentru ca a fost un mic incident cu cateterul care il am in vena jugulara ,se infundase ,dar am si eu un ingeras la care ma rog in fiecare seara si pana la urma a iesit totul bine,numai ca, e prima data, de cand am venit in italia,cand o vad pe mama cu ochii in lacrimi.Avea saracuta emotii pentru acest cateter, ca sa nu mai trec prin alta operatie si anestezie.Asa ca pentru fiecare copil exista cate un ingeras trimis de Doamne -Doamne sa fie langa el in clipele grele

    matei

    24 Aprilie 2009 at 13:34

  3. Stefanut,esti si tu un ingeras care se gandeste la alti ingerasi de copii bolnaviori.
    Bineinteles ca Inger,Ingerasul e cu tine si cu toti copiii.
    Sa cresti mare,ingerasule!

    g1b2i3

    25 Aprilie 2009 at 05:42

  4. Tanti Isabellelorelai, sărutmâna, au spus mami şi tati că şi un leu sau un euro dacă strâng mai mult decât îmi trebuie îl dă altul copil. Şi că după ce mă fac bine o să ajute, cât de puţin, toţi copiii bolnavi pe care îi întâlnim. Ce bine că a primit şi Larisa un ban!

    cristianstefanflorescu

    25 Aprilie 2009 at 05:54

  5. Matei, s-au întâmplat boroboaţe? Bine că ai scăpat cu bine! Matei, tare nesuferite sunt spitalele astea. Dar nici fără ele nu se poate, aşa a spus mami. Mă duc la ţară la bunici şi îţi aduc şi ţie un puişor, vrei?

    cristianstefanflorescu

    25 Aprilie 2009 at 05:58

  6. Tanti Gabi cu pisoiul! Sărutmâna. Astăzi mă duc şi eu la bunici, la ţară şi mă joc şi eu cu un pisoi!

    cristianstefanflorescu

    25 Aprilie 2009 at 05:59

    • Stefanut,sa cresti mare!Ma bucur ca mergi la tara la bunicii tai!Acum e tare frumos ,a inflorit liliacul!
      daca te joci cu pisoiii sa nu-i tragi de coada! 🙂
      Am glumit,stu ca tu esti un baietel cuminte si iubesti animalutele!
      Te pup,ingeras!
      Gabi.

      g1b2i3

      25 Aprilie 2009 at 06:22

      • Sărutmâna, tanti Gabi. Pe aici, pe la noi este cam întunecat, dar cred că la ţară este mai frumos. Mâine mă duc şi la biserică. Eu am grijă de pisoi şi de căţei, le dau să pape lăptic şi îi mângâi, nu le fac nimic rău, că îmi place de ei. Şi eu vă pup, tanti Gabi.

        cristianstefanflorescu

        25 Aprilie 2009 at 06:25

  7. Stefănuţ, vreau să îţi mulţumesc că te gîndeşti la ceilalţi copii bolnavi şi că îi ajuţi cu ce poţi. StefănuţVictoraş Diaconu nu a făcut încă transfuzia pentru că nu era sînge…sper să fie săptămăna asta. El e acum mai puţin vioi şi mai dificil, pentru că a scăzut hemoglobina. Am pus poze noi pe blogul lui, iar săptămîna viitoare sper să apară în Jurnalul Naţional editia online. Aşa a promis drăguţa de Andreea. Duminică plăcută

    mariana vicol

    26 Aprilie 2009 at 09:01

  8. Tanti doctor, dar de ce nu aţi scris pe blog la Ştefănuţ-Victoraş că aveţi nevoie de sânge? Că mulţi oameni aşa fac şi strâng mult sânge pentru copii. Vă mulţumesc pentru ciocolată.

    cristianstefanflorescu

    27 Aprilie 2009 at 19:01

  9. Daca aveti nevoie de sange pentru Stefanut-Victoras ma ofer cu multa placere sa donez pentru el. Am grupa OI Rh+ si am mai donat anul trecut pentru nepotica mea.
    Va ajut cu mare drag 🙂

    Simona

    27 Aprilie 2009 at 19:38

  10. Stefanut nu e asa simplu cu sîngele. Nu e sînge obisnuit ci e un sănge special pregătit. Se cheamă sînge fenotipat şi deleucocitat. Aşa trebuie, ca să nu facă anticorpi sau să nu crească prea mult leucocitele. Probabil nu au avut reactivi sau altceva. Iar Larisa, protectoarea lui de la Institutul de hematologie, care pregateste in fiecare luna portia de singe, a fost în concediu.Acum a venit şi se va rezolva azi sau măine.

    mariana vicol

    28 Aprilie 2009 at 06:03

  11. Tanti Simona a greşit tanti doctor, uitaţi că sânge are, nu trebuie să îi daţi.

    cristianstefanflorescu

    28 Aprilie 2009 at 07:09

  12. E bine atunci.

    Simona

    28 Aprilie 2009 at 08:25

  13. Sărutmâna tanti Simona!

    cristianstefanflorescu

    28 Aprilie 2009 at 13:22

  14. […] Înger, Îngeraşul meu « Cristian Stefan Florescu. Stefanut […]

  15. […] să ştiţi că sunt şi eu aici. Dacă puteţi să spuneţi o rugăciune pentru Ramona, Andrei şi ceilalţi copii bolnavi eu vă mulţumesc […]

  16. buna stefan,
    Eu sunt Miruna am 8 ani , si ….. aceasi problema Talasemie. Mami meu se lupta ca si parinti tai sa plec in Italia , tot la Cagliari _binaghi . Nu stiu ce sa mai spun …. doar ca imi doresc ca toti copii sa fie sanatosi .te pua

    miruna enache

    15 Mai 2009 at 14:10

  17. […] Silviu am aflat de la tatăl lui Ştefănuţ. Domnul Florescu încearcă să îl ajute pe Silviu. Săptămâna asta se duce în Vedea să ia de […]

    • Prietenul meu, Silviu! Mulţumesc!

      cristianstefanflorescu

      20 Mai 2009 at 07:30

      • Cea mai mare bucurie a unui copil este de a se juca,noi ca sa ne bucuram de asta ,trebuie sa luptam mai inati sa fim sanatosi. Stefanut ,iti doresc din toata inima mea de copil ,multa SANATATE,noroc si „LA MULTI ANI”.,iar Doamne Doamne sa fie mereu alaturi de toti copiii de pe intreaga planeta. Cu drag, Miruna

        miruna enache

        1 Iunie 2009 at 09:53


Lasă un răspuns

