Cristian Stefan Florescu. Stefanut

Un blog mic

Sfântul Gheorghe

with 5 comments

stefanutjurnalulnational18

Astăzi este sărbătoare iar şi vreau să vă urez şi eu La Mulţi Ani de Sfântul Gheorghe!

Şi să vă spun ce bani am mai strâns: astăzi, 23 aprilie 2009, la ora 16.00, am în conturile mele: 384.061 RON, 11.576 EURO şi 939 USD, adică 102.826 de euro. Şi cu 9.500 de euro la Teledonul meu de la Romtelecom, înseamnă că am 112.326 de euro! Vă mulţumesc foarte, foarte mult!


La mulţi ani!

sfantulgheorghe

5 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. […] Cristian Ştefan Florescu. Adică eu, Ştefănuţ. Eu mai am nevoie de 58.674 de euro, pentru că până pe 23.04.2009 am strâns 112.326 euro. […]

  2. Bravo, Ştefănuţ!
    La mulţi ani şi celor din familia ta, cei care poartă numele Sfântului Gheorghe.

    isabellelorelai

    23 Aprilie 2009 at 20:40

  3. Tati iti promite ca o sa te faci sanatos si o sa cresti mare. Toata lumea este alaturi de tine si te sustine. Cand o sa te faci mare, o sa ai posibilitatea sa le multumesti Oamenilor, pentru ca o sa ajungi Presedinte. Asa a visat tati.

    Schumi

    23 Aprilie 2009 at 20:57

  4. Sărutmâna, tanti Isabellelorelai!

    cristianstefanflorescu

    24 Aprilie 2009 at 07:05

  5. Nenea Schumi, i-am promis lui Tati că am să-l las la mine pe blog, să scrie el oamenilor o mulţumire. Cred că îl las sâmbătă sau duminică, mă mai gândesc 😀

    cristianstefanflorescu

    24 Aprilie 2009 at 07:07


Lasă un răspuns

