Cristian Stefan Florescu. Stefanut

Un blog mic

Astăzi am citit poveşti

with 6 comments

stefanutjurnalulnational17

A fost frig astăzi şi nu am fost în parc. Aşa că am „citit” poveşti. Adică eu m-am uitat pe poze iar Mami a citit 😀

faerie-cartoon fairy-cartoon-with-wand mermaid-anime

Mie îmi merge mai bine cu injecţiile acelea, a spus tanti doctor că speră să mă ajute să nu ajung la transfuzii. Dacă am noroc în continuare, rezist şi săptămâna viitoare. După aia nu mai ştiu.

sorceress spell-went-wrong

Vă pup cu drag, pe mâine!

unicorn


6 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. O să rezişti Stefănuţ, că esti voinic şi curajos şi norocos. Ai văzut cîtă lume te iubeşte! Toti oamenii ăstia îţi ţin pumnii să rezişti cu bine pînă la operaţie. Cred că prietenii tăi mai mici au multă nevoie de încurajările tale acum. Matei a început tratamentul cu perfuziile alea rele care il fac să-i fie rău şi să-i scadă globulele. Şi Ştefănuţ Victoraş are mîine sau cel mai tîrziu vineri nesuferita de transfuzie..Dar toate trec pînă la urmă. Maine primesti ciocolată pentru că esti cuminte si curajos!

    vicolmariana

    22 Aprilie 2009 at 20:38

  2. astazi am avut parte de o mare surpriza. un bun prieten de la Focsani, Razvan Cristian,pe care l-am tinut la curent cu tot ce ti se intampla, mi-a scris urmatoarele:
    „razvan cristian (23/04/2009 12:51:14): tocmai ce a venit unkimiu de la bucuresti pe la mine
    razvan cristian (23/04/2009 12:51:16): si avea
    razvan cristian (23/04/2009 12:51:21): lipit pe masina..
    razvan cristian (23/04/2009 12:51:28): salvazti-l pe stafanut
    razvan cristian (23/04/2009 12:51:39): cik e vecinu unui coleg de al lui..”
    am ramas muta de uimire, nu-mi vine sa cred cat de mica este lumea. si el te ajuta, alaturi de toti ceilalti, sa te faci bine, sa fii sanatos.te pupam si iti tinem pumnii in continuare

    oana

    23 Aprilie 2009 at 10:59

  3. Tanti doctor, o să îi încurajez, că eu sunt mare: am 3 ani!

    cristianstefanflorescu

    23 Aprilie 2009 at 18:36

  4. Tanti Oana, am văzut şi eu azi o maşină care avea o fotografie de copil! Mulţumesc, tanti Oana!

    cristianstefanflorescu

    23 Aprilie 2009 at 18:38

  5. STEFANUT!
    VEI REUSI, VEI STRINGE BANII SI TE VEI FACE BINE!
    SUNTETI CEI MAI CORECTI SI BUNI
    VETI REUSI
    CURAJ!!!
    PARINTII LUI STEFANUT
    CE ARE DOAMNA DR CU DUMNEAVOASTRA?
    UITATI CE A SCRIS AICI
    P.S. desi are aceeasi boala ca si copilul Stefan Cristian Florescu, care e intens mediatizat, afirm cu toata raspunderea ca nepotul meu STEFAN VICTOR DIACONU are o forma de talasemie mult mai grava, pentru simplul fapt ca face de la 5 luni transfuzii de singe pentru a trai. La virsta de 1 an se poate “lauda” cu 7 transfuzii de singe….si trebuie stiut ca cu cit transfuziile sunt mai frecvente, cu atit apar complicatiile mai grave, mai repede. La 3 ani el va avea deja ciroza hepatica de la transfuzii. Celalalt copil nu a facut nici o transfuzie pina la 3 ani, deci are o forma mai usoara. Sper sa poata fi salvati amindoi, dar…se pare ca are succes cel ce plange mai tare si pe mai multe canale media.
    Ma bazez pe sprijinul vostru
    Mariana Vicol
    http://www.mariussescu.ro/2009/04/una-despre-campaniile-umanitare-online/

    CARMEN

    25 Aprilie 2009 at 14:30

  6. Sărutmâna tanti Carmen! A văzut şi nenea Sandu.

    cristianstefanflorescu

    27 Aprilie 2009 at 19:05


Lasă un răspuns

