Cristian Stefan Florescu. Stefanut

Un blog mic

Mami şi Tati dau SMS şi la 858, pentru Inima Copiilor. Mami şi Tati dau şi 2% pentru copiii bolnavi de la PAVEL

with 6 comments

stefanutjurnalulnational15

V-am spus eu, mai demult, că am fost cu Tati în parc, la copiii de grădiniţă de la Bambi care strângeau bani pentru spitalul de copii. Am cumpărat şi noi o felicitare, pentru Mami, ca să dăm bani la Inima Copiilor. Acum Mami şi Tati au văzut că dacă dăm SMS de 2 euro la 858, cu telefoanele de la Cosmote, Orange şi Vodafone, putem să facem ce trebuie la spital, cu Inima Copiilor. Avem şi loc, avem şi doctor, banii mai lipsesc. Ca să cumpere aparate din acelea care fac copiii bine la inimioară, Inima Copiilor trebuie să strângă 500.000 de euro. Acum este la jumătatea drumului, pentru că s-au strâns 216.529.

inimioara

La Inima Copiilor pe blog scrie mai multe:

http://www.inimacopiilor.ro

http://www.inimacopiilor.ro/campanie/jurnal

inimioaradinflori

afispavel2lasuta1A spus Tati că trimite nişte bani, cu 2%, la copiii de la Asociaţia PAVEL, că şi ei sunt bolnăviori şi trebuie să se facă bine.

Sunt copiii pe care îi văd eu când mă duc la control, la spitalul de la Fundeni. Sunt mulţi bebeluşi acolo. babies2

A spus Mami că dă şi ea 2%, pentru că toţi copiii trebuie să se facă bine ca să se joace, să fie veseli şi să meargă la grădiniţă şi la şcoală.

babies1

babies3

A spus Tati că şi eu trebuie să îi ajut pe copii, că şi oamenii mă ajută pe mine.

babies4

raresAm văzut că bebe Rareş are inimioara bolnavă şi are nevoie de mulţi bani ca să se facă bine.

Bebe Rareş are doar trei luni şi este tare mic.

Aici scrie mai multe despre el, dacă vreţi să îl ajutaţi şi pe el, că e foarte bolnăvior şi trebuie să ajungă repede la operaţie în Germania:

http://www.sportarad.com/rares.html


6 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. ghemule, capul sus! capul sus, domnule si doamna Florescu, o sa fie bine, Dumnezeu e sus si nu va uita!

    lunna

    21 Aprilie 2009 at 18:20

  2. Sărutmâna tanti Lunna! Mai am un pic! Am strâns mulţi bani, mă ajută Doamne Doamne şi mă fac bine!

    cristianstefanflorescu

    21 Aprilie 2009 at 18:39

  3. […] P.S. Tati dă SMS de 2 euro şi la 858, pentru Inima Copiilor. […]

  4. Şi eu am dat SMS. Uite că de felicitări nu am ştiut.
    Bravo, Ştefănuţ!

    isabellelorelai

    22 Aprilie 2009 at 07:56

  5. Ce bine! 😀

    cristianstefanflorescu

    22 Aprilie 2009 at 09:27

  6. […] Rareş Ştefan Pop are 3 luni şi inimioara foarte bolnavă. Îl rog pe Îngeraş să îl ajute pe Bebe Rareş să […]


Lasă un răspuns

