Cristian Stefan Florescu. Stefanut

Un blog mic

A doua zi de Paşte. Am fost în parc

with 8 comments

stefanutjurnalulnational14

racoon

Să ştiţi că astăzi m-am trezit cam târziu, am dormit până la 11!

a5


Am păpat şi după aia am fost cu Mami şi Tati în parc. M-am plimbat cu Dică.

anibugs

Am văzut şi nişte desene animate, am stat un pic şi la calculator iar acum mă duc să fac injecţia. elmo

computerkid

Acum nu mai îmi este frică de injecţie, pentru că Matei mi-a dat curaj.

garfield


Aici sunt în parc:

stefanutinparc1

El este Dică! 😀

stefanutinparc3


8 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. ce frumusel esti:*
    Paste Fericit si Hristos A Inviat!:*

    florin

    20 Aprilie 2009 at 20:28

  2. Hristos a inviat, Stefanut! Ce mai faci? Mi se pare mie sau esti un pic mai optimist?! Ar fi un cadou de Pasti foarte frumos, pentru mine, daca as sti ca speranta este vie in sufletul tau.
    Iti doresc sa ai zile cat mai frumoase alaturi de cei care te iubesc atat de mult.
    Sa stii ca mi-a placut Dica, iar dupa zambetul pe care il aveai pe fata cred ca si tie iti place de el.
    Ai grija de tine si… capul sus!
    Cu drag,
    Iulia

    Iulia

    21 Aprilie 2009 at 09:56

  3. A!!!! Eşti tare, Ştefănuţ! Păi dacă te-ai urcat tu pe căluţ, înseamnă că ai curaj! BRAVO!

    isabellelorelai

    21 Aprilie 2009 at 10:45

  4. Mulţumesc, nenea Florin! Adevărat a înviat!

    cristianstefanflorescu

    21 Aprilie 2009 at 11:41

  5. Sărutmâna, tanti Iulia. Adevărat a înviat!
    M-a pus tati să zâmbesc la poză, a zis că prea sunt serios tot timpul. Mi-a plăcut de Dică, vreau să îl mai văd, că e foarte cuminte. Vă mulţumesc!

    cristianstefanflorescu

    21 Aprilie 2009 at 11:44

  6. Tanti Isabellelorelai, Dică este ponei 😀

    cristianstefanflorescu

    21 Aprilie 2009 at 11:45

  7. Ponei? Aşa se numeşte calul ăsta mic? 😀

    isabellelorelai

    21 Aprilie 2009 at 20:00

  8. Aşa a spus mami că se numeşte, ponei!

    cristianstefanflorescu

    22 Aprilie 2009 at 07:29


Lasă un răspuns

