Cristian Stefan Florescu. Stefanut

Un blog mic

Prima zi de Paşte – Hristos a înviat!

with 9 comments

stefanutjurnalulnational13

Sper din tot sufletul că toţi sunteţi bine şi că aţi petrecut o zi frumoasă de Paşte! Eu, în noaptea Sfântă de Înviere am fost la biserică şi am luat Lumină.

stefanutlainviere

1angelMi-a plăcut foarte mult! Aş vrea să mă duc şi la anul, dacă s-o putea. Am adus Lumina acasă. 2bunny


3chick-hatchingAm ciocnit ouşor roşu cu Mami şi Tati. Şi i-am învins! Am câştigat încă două ouşoare, unul albastru şi unul galben.

Astăzi am avut voie să nu dorm la prânz, ca să păzesc Lumina. 4childinbunnyoutfit

5dalmatian-puppy

Tati vă cere scuze că nu a mai putut să scrie pe site la el câţi bani am strâns, pentru că este o defecţiune acolo şi nu ştie să  repare.

6easter47

7easter-eggs-chickAşa că vreau să vă spun eu din nou câţi bani am strâns până în Vinerea Mare, la ora 15.00: 94.467 de euro! 8cuddling-bunnies

9kitten-egg-basketVineri seara am aflat că la concertul dat pentru mine, de artiştii de la Sarmalele Reci, Viţa de Vie, Byron şi Zob, ei au strâns aproape 5.000 de lei.11childinbunnyoutfit2

12easter-train-21

Le mulţumesc foarte mult, şi artiştilor şi oamenilor care au fost la concert şi au donat pentru mine! Fotografiile le-am arătat aici. 13mail

14female-bear-flowersVă mulţumesc şi vă doresc în continuare o zi liniştită de Paşte!

15juggling-bunny

9 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. HRISTOS A INVIAT! SUNT SOCATA , NU IMI VINE SA CRED CE AUD , AM TELEFONUL VOSTRU DAR NU AM PUTUT SA VA SUN , NU STIU CE SA ZIC , AM RAMAS FARA CUVINTE LA AFLAREA VESTI. IN ZIUA CAND AM AFLAT DE STEFANUT AM IESIT SI EU DIN SPITAL FUNDENI ( AM STAT INTERNATA O SAPTAMANA ) CU DARIA TOT SUSPECTA DE TALASEMIE DIN FERICIRE NU AVEM . CE SA VA ZIC MULTA SANATATE SI SA VA AJUTE DOMNUL SA FACETI TRANSPLANTUL.
    SUNT MIRELA MIHALACHE CEA CARE A INFIAT-O PE DARIA INAINTEA VOASTRA CU PUTIN ( SOTIA LUI NINEL ) SPER SA VA ADUCETI AMINTE DE NOI . VA PUPAM SI VA DORIM NUMAI BINE . ASTEPTAM VESTI BUNE.

    Mirela

    19 Aprilie 2009 at 19:45

  2. Adevărat a înviat!
    Dacă nu vreţi să îl sunaţi pe tati, puteţi să îi scrieţi pe mail
    nini_florescu@yahoo.com

    cristianstefanflorescu

    19 Aprilie 2009 at 20:21

  3. Adevarat a inviat !

    Simona

    20 Aprilie 2009 at 07:02

  4. Stefanut te saluta Sabinuta de la Sighet 🙂
    Tare mult i-au mai placut fotigrafiile cu tine si cu iepurasii acestia. M-a intrebat unde : mami, ce face copilul aici? in tofografia de la club 🙂

    Simona

    20 Aprilie 2009 at 09:33

  5. Adevarat a inviat! Fie k Lumina Invierii sa va aduca numai bucurii, multa multa sanatate si tarie in tot ceea ce va urma… Fruntea sus! Stefanut, suntem alaturi de tine si te vom ajuta si noi, dupa puteri… Te pup.

    Dolce Aqua

    20 Aprilie 2009 at 16:08

  6. Sărutmâna, tanti Simona!!! Mamă, dar ce departe staţi, tocmai la Sighet!!! Zice tati că e departe de Bucureşti.
    M-am trezit târziu azi, am fost cam puturos şi după aia m-am plimbat cu Dică 😀
    Mai am desene, am mai pus. Acolo la club? Am fost ca să îi salut pe artiştii care au dat concert de muzică pentru mine. Dar nu am stat mult, că era muzica tare. O pup pe Sabina!

    cristianstefanflorescu

    20 Aprilie 2009 at 16:50

  7. Sărutmâna, tanti Dolce Aqua! Şi vă mulţumesc frumos că vreţi să mă ajutaţi!
    Când o să vadă mami ce de prieteni am eu! O să se bucure.

    cristianstefanflorescu

    20 Aprilie 2009 at 16:51

  8. Si desenele de mai sus i-au placut mult Sabinutei 🙂
    dar cel mai mult i-a placut de Dica 🙂

    Simona

    20 Aprilie 2009 at 19:48

  9. Tanti Simona, îmi place foarte mult de Dică, este foarte cuminte 😀

    cristianstefanflorescu

    21 Aprilie 2009 at 11:40


Lasă un răspuns

