Cristian Stefan Florescu. Stefanut

Un blog mic

Vinerea Mare

with 3 comments

stefanutbanner25

Vă mulţumesc din suflet! Să vă dea Dumnezeu sănătate şi viaţă lungă şi liniştită!

În Vinerea Mare, 17 aprilie 2009, la ora 15.00, aveam în conturile mele: 316.556 RON, 9.976 EURO şi 909 USD. Transformaţi la cursul BNR înseamnă 85.867 EURO. Şi cu 8.600 de euro de la Teledonul meu la Romtelecom, am 94.467 de euro!

Astăzi am fost la biserică.

iisus-rastignit-pe-cruce

Joi seara am fost şi eu în Club Fabrica, cu Tati numai, că Mami a rămas acasă, să facă treabă. Nu am stat la concert, am mulţumit artiştilor pentru ajutor şi am plecat.

laconcertclubfabrica1

laconcertclubfabrica2

P.S. Vineri seara am aflat că la concertul dat pentru mine, de artiştii de la Sarmalele Reci, Viţa de Vie, Byron şi Zob, ei au strâns aproape 5.000 de lei.

Le mulţumesc foarte mult, şi artiştilor şi oamenilor care au fost la concert şi au donat pentru mine!

3 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Iti urez sanatate si un Paste fericit Stefanut, tie si familiei tale. Poate vi in vizita la mine la cabinet cu ai tai. Promit ca nu iti fac infectie. Te astept cu drag. Si multumesc ca nu uiti de copii care au nevoie de ajutor. Victoras Diaconu te saluta. A adunat pina acum 1800 ron, 200 euro si 1000 dolari…E un inceput, dar drumul e foarte lung. Dupa pasti are transfuzie. Dar e mai mic si nu isi da seama inca.

    vicolmariana

    18 Aprilie 2009 at 09:23

  2. […] Le mulţumesc foarte mult, şi artiştilor şi oamenilor care au fost la concert şi au donat pentru mine! Fotografiile le-am arătat aici. […]


Lasă un răspuns

