Cristian Stefan Florescu. Stefanut

Un blog mic

Sâmbăta Mare

with 7 comments

stefanutjurnalulnational11

Această zi o dedic lui Matei, prietenul meu mai nou de blog, pentru că el este departe de căsuţa lui. El se află în Italia, la Clinica Mediteraneană din Roma. Pe 1 aprilie 2009 a făcut prima operaţie şi acum a început să ia pastile de chimioterapie. Şi Matei are tot talasemie majoră.

El este Matei Alexandru Stanciu:

matei2

Matei Alexandru este mai mic decât mine. El are 2 ani şi 10 luni. S-a născut pe 13 iunie 2006, într-o zi de marţi. Anul trecut, prin martie-aprilie, părinţii lui Matei au cerut ajutor oamenilor pentru a-l salva. Şi oamenii l-au ajutat! Prietenul lui cel mai bun este Mario, băieţelul familiei Dana şi Florin Cernat. Prima dată l-am cunoscut de la Poveştiri Adevărate.

Eu mă uit pe blogul lui Matei şi văd cum decurge tratamentul în Italia şi cum se mai simte:

http://stanciumatei.blogspot.com

Dacă am noroc şi se strâng repede banii pentru mine, mă duc şi eu la clinica din Italia şi mă joc cu Matei.

jesus-and-child

7 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Buna stefanut.Iti tin pumnii azi si te astept sa vii la clinica . Doctorii si asistentele de aici sunt tare draguti , avem si o sala de asteptare transformata in sala de joaca au tobogan , masinute carti de colorat . Asa ca grabestete ca ma cam plictisesc.Paste fericit tie si parintilor tai

    matei

    18 Aprilie 2009 at 12:54

    • Cea mai mare bucurie a unui copil este de a se juca,noi sa ne bucuram de asta ,trebuie mai intai sa luptam sa fim sanatosi . Matei,iti doresc din toata inima mea de copil multa SANATATE,noroc si „LA MULTI ANI „,iar Doamne Doamne sa fie mereu alaturi de toti copiii din intreaga lume. Cu drag ,Miruna

      miruna enache

      1 Iunie 2009 at 10:10

  2. Matei, bună! Ce mai faci?
    Păi eu m-aş grăbi, dar nu e după mine. Este după cum vor oamenii care mă ajută. Ştii ce cred eu? Că abia pe marţi încolo aflu…

    cristianstefanflorescu

    18 Aprilie 2009 at 14:11

  3. Paste Fericit Stefanut ! 🙂
    Paste Fericit lui tati si mamei tale 🙂

    Simona

    18 Aprilie 2009 at 15:08

  4. […] Prietenul meu de blog Matei Alexandru Stanciu are 2 ani şi 8 luni şi are talasemie majoră. Acum Matei este la clinica din Italia şi din data […]


Lasă un răspuns

