Cristian Stefan Florescu. Stefanut

Un blog mic

Paşte luminos!

with 19 comments

stefanutjurnalulnational12

Vă doresc un Paşte fericit, liniştit şi luminos, cu multă sănătate!

Vă mulţumesc pentru că sunteţi buni cu mine şi mă ajutaţi.

Fără ajutorul dumneavoastră eu nu aş mai exista.

jesuswithchildren2

Doresc ca toţi copiii din lume să se facă bine şi să nu mai sufere.


Hristos a înviat!

candela2


paste1

iepurasi

19 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Paşte fericit, puiule! Să te faci bine, să creşti mare şi să ne aduci doar bucurii, tururor. Să dea Dumnezeu să se strângă toţi bănuţii şi să mergi să te faci bine şi să te joci cu Matei. Multă sănătate şi toată puterea din lume părinţilor tăi şi bunicuţelor tale. Şi tuturor oamenilor care te-au ajutat şi te vor ajuta în continuare să le dea Dumnezeu sănătate şi fericire!
    Paşte fericit, Ştefănuţ!

    isabellelorelai

    18 Aprilie 2009 at 17:47

  2. Paste Fericit !

    Simona

    18 Aprilie 2009 at 17:51

  3. Sărutmâna, tanti Isabellelorelai. Paşte frumos şi fericit!

    cristianstefanflorescu

    18 Aprilie 2009 at 18:26

  4. Sărutmâna, tanti Simona! Paşte fericit!

    cristianstefanflorescu

    18 Aprilie 2009 at 18:26

  5. Sunt bunelu lui MATEI si el din italia ne-a trimis adresa ta de blog.MAI SUNT 3 ORE PANA LA INVIERE SI NE VOM RUGA LA CEI DE SUS SA VA AJUTE SA TRECETI CU BINE PESTE TOATE OBSTACOLELE ATAT TU STEFANUT CAT SI MATY!Maty iti povesteste pe blogul lui tot ce face ,cum a trecut cu bine de PRIMA OPERATIE….Cteste si vei invata cum sa fii tare si CURAJOS,si cum tu ca si MATY vei fii EROUL care le va da tarie lui TATI si lui MAMI sa treaca mai usor peste TOATE OBSTACOLELE! MATY DUPA a2-a oper. prob.in mai TE ASEAPTA LA ROMA SA-TI POVESTEASCA EL CUM POTI SA FII TARE SI CUM sa-i ajuti pe tati si mami>SI APOI O SA VA JUCATI MULT, MUUULT DE TOT .Buna si bunelu lui MATY

    BUNELU

    18 Aprilie 2009 at 18:32

    • Sărutmâna, BUNELU! Matei este foarte curajos, am văzut. Aşa am să mă fac şi eu, dar nu ştiu sigur dacă strâng banii, BUNELU, şi nu ştiu dacă ajung la el! Eu aş vrea, dar nu ţine de mine, doar de oameni ţine, este cum vor ei. Paşte fericit, BUNELU! Şi vă mulţumesc mult. Şi unchiul meu, care este preot, se roagă pentru Matei!

      cristianstefanflorescu

      18 Aprilie 2009 at 18:45

  6. Lumina in drumul vietii tale si sa dea Domnul ca banii sa se stranga si tu sa cresti mare si sanatos!

    Manole

    18 Aprilie 2009 at 20:30

  7. Stefanut imi esti atat de drag 🙂

    Simona

    18 Aprilie 2009 at 20:49

  8. Hristos a înviat!
    Ştefănuţ, încredere!!!

    isabellelorelai

    18 Aprilie 2009 at 21:01

  9. Sărutmâna, tanti Manole! Paşte fericit!

    cristianstefanflorescu

    18 Aprilie 2009 at 21:47

  10. Tanti Simona, mulţumesc!

    cristianstefanflorescu

    18 Aprilie 2009 at 21:47

  11. Adevărat a înviat!
    Am fost la biserică şi am luat lumină, tanti Isabellelorelai.

    cristianstefanflorescu

    18 Aprilie 2009 at 21:48

  12. Uite, Ştefănuţ, ce mesaj ai primit tu pe blogul meu, de la doamna Elvira:
    .
    sunt o mama fericita, cu o fetita sanatoasa, dar pt care am luptat mult si am dorit-o nespus.
    nu dispun de resurse financiare mari… si cind s-a putut am trimis din ce am avut… dar daca pot ajuta in orice alt fel… cu munca fizica…oricum… o fac oricind…
    stiu ce inseamna sa pierzi pe cineva iubit… cind inunea mea a implinit 6 saptamini, sotul meu a murit… si fetita mea mi-a dat viata si m-a ajutat sa rezist.
    este sufletul meu si daca pentru ea… si pentru oricare alt copil pot face ceva… contactati-ma. nu stiu cum… dar ajutorul poate veni de oriunde…
    sa va tina dumneyeu sanatosi pe toti cei care luptati pentru viata copiilor… pentru ca ei sunt lumina si viitorul nostru. cu respect pentru toata munca voastra si pentru voi toti… ganea elvira- bucuresti

    isabellelorelai

    19 Aprilie 2009 at 08:06

  13. Sărutmâna, tanti Elvira, mami şi tati vă mulţumeşte mult! Să vă trăiască fetiţa şi să vă bucuraţi de ea şi multă sănătate vă doresc. Să aveţi un Paşte liniştit şi frumos!

    cristianstefanflorescu

    19 Aprilie 2009 at 08:19

  14. Hristos a inviat, Stefanut!
    Ingerasule, eu sunt convinsa ca vei reusi sa aduni toti banutii si te vei face bine! Sa ai un Paste cu bucurii, alaturi de mami si tati, si toti cei dragi!

    Anca

    19 Aprilie 2009 at 09:43

  15. Adevărat a înviat!
    Sărutmâna, tanti Anca! Şi mulţumesc mult că mă ajutaţi!
    Acum m-am văzut la televizor, poate că se strâng…
    Paşte frumos, tanti Anca!

    cristianstefanflorescu

    19 Aprilie 2009 at 10:18

  16. ochişorii tăi sunt minunaţi, seamănă mult în adîncul lor dureros cu ai pruncului Iisus, să ai încredere-n El şi în viaţa ce-ţi stă în faţă
    eu sunt sigură că o să reuşeşti
    mami, tati şi bunelele lui Ştefănuţ, să aveţi credinţă, Ştefănuţ se va face bine şi lacrimile voastre fie de bucurie, cît mai curînd
    lumină, pace şi iubire suflet mic şi curat
    ai încredere, îngeri buni veghează asupra ta
    lumina lui Iisus Hristos asupra ta copil minunat, să te faci bine, să fii fericit

    CELLA

    19 Aprilie 2009 at 10:53

  17. Sărutmâna, tanti Cella!
    Să ştiţi că dacă reuşesc am să ajut toţi copiii. Aşa vreau să fac, să ajut toţi copiii.
    Paşte frumos vă doresc, tanti Cella!

    cristianstefanflorescu

    19 Aprilie 2009 at 11:02


Lasă un răspuns

