Cristian Stefan Florescu. Stefanut

Un blog mic

Copii care duc cruci grele

with 8 comments

stefanutbanner24

Eu nu am să vă spun astăzi ce fac, pentru că ştiţi. Aştept… Am nişte emoţii!

Astăzi vreau să vă arat un copil care are 6 ani şi care până la acest Paşte nu a putut să mănânce niciodată un ou roşu sau o bucăţică de cozonac. El nu a putut să mănânce niciodată altceva decât mâncare pasată ca de bebeluşi, cu biberonul. El se numeşte Andrei Niţă şi pe 11 aprilie a împlinit 6 ani.

El este Andrei Niţă:

andreinita1

Andrei avea o problemă la gât şi de aceea nu putea să mănânce cum mâncăm noi, copiii şi oamenii care nu avem probleme la gât. A făcut o operaţie în Germania şi acum se simte mai bine, a început să mănânce şi el câte o bucăţică de pâine cu brânzică. Andrei trebuie să mai facă încă o operaţie ca să fie sănătos şi îi mai trebuie 5.000 de euro, din care a strâns 131, la teledonul lui. El are nevoie de 11.000 de euro, în total. Mai are 6.000 de euro strânşi, şi dacă îl ajutăm şi pe el un pic, poate strângem 4.869 de euro şi gata, se face bine.

Andrei are şi el Teledon la Romtelecom, dar este deschis numai până pe 30 iunie 2009. Şi până pe 15 iulie 2009 trebuie să ajungă în Germania. Dacă vreţi să îl ajutaţi şi pe el:

0900 900 352 – pentru 2 euro/apel

0900 900 353 – pentru 3 euro/apel

0900 900 355 – pentru 5 euro/apel

0900 900 350 – pentru 10 euro/apel

Şi dacă vreţi să ştiţi mai multe despre Andrei (are şi conturi la bancă) puteţi să vedeţi aici.

Doamne ajută!

P.S. Pe 18 aprilie 2009, Andrei a strâns 172 de euro! Andrei vă mulţumeşte!

P.S. Până pe 23 aprilie 2009, Andrei a strâns 1.617 de euro la Teledon iar în conturi are 4.000 lei. Andrei a mai primit 50 de lei de la o doamnă care nu a vrut să spună cum se numeşte, la un magazin din Constanţa. Doamne ajută!

jesus_carrying_cross

8 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. […] UPDATE 18 aprilie 2009: Andrei a strâns în total la teledon 172 de euro: 15 apeluri de câte 2 euro, 4 apeluri de câte 3 euro, 4 apeluri de câte 5 euro şi 11 apeluri de câte 10 euro. Andrei vă mulţumeşte! Pe Andrei încearcă să îl ajute şi Ştefănuţ. […]

  2. Ştefănuţ, Andrei îţi mulţumeşte pentru că încerci să îl ajuţi.
    Andrei a strâns în total la teledon 172 de euro.

    isabellelorelai

    18 Aprilie 2009 at 20:46

  3. Ce bine! O să strângă şi el toţi banii şi o să aibă un gât sănătos!

    cristianstefanflorescu

    18 Aprilie 2009 at 21:57

  4. HRISTOS A INVIAT ITI MULTUMESC DIN SUFLET STEFANUT CA INCERCI SA MA AJUTI SI SA-TI DEA DUMNEZEU SANATATE.AS DORI STI SPUN UN SECRET STI CE-MI DORESC CEL M-AI MULT,SA POT MERGE LA GRADINITA FARA SA STEA MAMICA MEA CU GRIJA CA VOI VOMITA.CEL M-AI GROAZNIC MOMENT PENTRU MAMICA MEA A FOST CIND VENEAM ACASA DE LA GRADINITA SI-I SPUNEAM CA COLEGI MEI MINCAU SENDVISURI IN FATA MEA IAR EU NU PUTEAM.MAMICA MEA INCEPEA SA PLINGA SI MA LINISTEA CA INTR-O BUNA ZI VOI PUTEA MINCA SI EU CE-MI DORESC ,DOAR SA EM INCREDERE IN DUMNEZEU .

    NITA MIHAELA

    21 Aprilie 2009 at 15:36

  5. Sărutmâna tanti Mihaela! Lăsaţi, că se face şi Andrei bine, o să vedeţi. Că ne ajută Doamne Doamne şi ne facem noi bine şi creştem mari şi ne ducem noi la magazin să cumpărăm pâine, o să vedeţi.
    Andrei, şi eu vreau să mă duc la grădiniţă, dar aşa bolnav nu ştiu dacă pot. Mai bine te duci la grădiniţă când te faci bine la gât, ca să nu te mai uiţi la copii cum mănâncă şi tu nu. Lasă că ne facem noi bine, ai să vezi!
    Te pup Andrei!

    cristianstefanflorescu

    21 Aprilie 2009 at 18:45

  6. Hai că şi Andrei începe să strângă bănuţi. Cred că îi porţi noroc, Ştefănuţ! 😀
    Andrei a strâns 1.617 euro la Teledon iar în conturi 4.000 RON. Andrei a mai primit 50 RON de la o doamnă care nu a vrut să spună cum se numeşte, la un magazin din Constanţa.
    Este şi el la jumătatea drumului!

    isabellelorelai

    23 Aprilie 2009 at 21:13

  7. Ura! Bravo Andrei! Hai că se face şi Andrei bine 😀

    cristianstefanflorescu

    24 Aprilie 2009 at 07:08

  8. […] Andrei Niţă are 6 ani şi până la acest Paşte nu a putut să mănânce niciodată un ou roşu sau o […]


Lasă un răspuns

