Cristian Stefan Florescu. Stefanut

Un blog mic

Joia Mare

with 3 comments

stefanutjurnalulnational10

Fratele lui Tati, adică unchiul meu, este Preot. Dânsul mereu se roagă pentru mine, pentru toţi oamenii care mă ajută şi pentru toţi oamenii din lumea asta. Şi astăzi, când a venit Tati de la bancă, tot aşa a zis: Mare este Dumnezeu! Şi buni sunt Oamenii Lui!

ghetsimani-rugaciune-heinrich-hofmann

Să vă spun ce de bani am astăzi, în Joia Mare, 16 aprilie 2009, la ora 15.00: 273.693 RON, 9.876 EURO şi 809 USD, în conturile mele  Transformaţi la cursul BNR asta înseamnă 76.137 EURO. Şi cu 8.600 de euro de la Teledonul meu Romtelecom, înseamnă că am 84.737 de euro!

Vă mulţumesc din suflet tuturor şi vă doresc toată sănătatea din lume!

A spus unchiul meu că de acum încolo să ajut şi eu alţi copii aflaţi în mare suferinţă, că aşa este bine şi frumos. M-am gândit să încep cu Ştefănuţ-Victoraş, că el are numai un an şi deja a făcut 8 transfuzii de sânge, pentru că şi el are tot talasemie majoră. Şi el trebuie să ajungă tot în Italia, la transplant, când împlineşte doi ani. Dau şi eu un telefon acum pentru el şi dacă vreţi şi dumneavoastră să îl ajutaţi şi pe el un pic, eu vă mulţumesc frumos.

El este Ştefan Victor Diaconu:

victorasdiaconu1

Ştefănuţ-Victoraş are şi el Teledon la Romtelecom:

0900 900 423 – pentru 3 euro/apel

0900 900 420 – pentru 10 euro/apel

Şi dacă vreţi să ştiţi mai multe despre el (are şi conturi) puteţi să citiţi pe blogurile astea:

http://victimatalasemiei.blogspot.com

http://vicolmariana.wordpress.com

Doamne ajută!

P.S. Pe 17 aprilie 2009, Ştefănuţ Victoraş a strâns 1.800 RON, 200 EURO şi 1.000 USD. Ştefănuţ Victoraş vă mulţumeşte!

3 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Stefanut Victoras iti multumeste pui mic si spera sa va faceti bine amindoi, apoi sa ajutati si alti copii. Asta seara Victoras a fost la biserica impreuna cu mama si sora lui Monica si s-au rugat pentru voi doi si pentru alti copii bolnavi. Lui i plac tare mult icoanele, mereu se inchina in felul lui si cind merg in parcul I.O.R o trage de mineca pe mama lui spre bisericuta de lemn. Sa-i tii pumnii ca dupa pasti are transfuzie..si sunt tare nesuferite.

    vicolmariana

    16 Aprilie 2009 at 21:03

  2. Tanti Mariana, sărutmâna, îi ţin pumnii lui Ştefănuţ Victoraş.
    Uitaţi ce mi-a scris Matei:

    Am citit si de celalalt Stefanut si chiar vream sa te rog sa-l ajutam si pe el,fiecare cum putem.Si tati impreuna cu niste prieteni din tara care ne-au ajutat foarte mult au infiintat o fundatiesi chiar ma gandeam ca daca se mai strang bani sa-i dam lui celalalt stefanut.Ma bucur ca ai facut cunoscuta si povestea lui.Eu luni incep kimioterapia pe baza de pastile si mi-e cam groaza ca sunt cam mic si nu stiu sa le iau dar cum zicea si mami gasim noi o modalitate .iti urez noapte buna si poate ne auzim dupa teledon sa-ti spun felicitari.

    Matei este deja la clinica din Italia.
    El este Matei:
    http://stanciumatei.blogspot.com/

    cristianstefanflorescu

    17 Aprilie 2009 at 06:55

  3. […] Ştefănuţ-Victoraş Diaconu are numai 1 an şi deja a făcut 8 transfuzii de sânge, pentru că şi el are tot talasemie […]


Lasă un răspuns

