Cristian Stefan Florescu. Stefanut

Un blog mic

La mulţi ani!

with 6 comments

stefanutbanner23

Din partea mea, de Florii, La mulţi ani!

Şi vă mulţumesc din tot sufletul, pentru ajutorul pe care mi-l dăruiţi.

Tati a fost la bancă. Am strâns până pe 10 aprilie 2009, la ora 12.30, 70.165 de euro! Am aşa: 217.492 RON, 9.410 EURO şi 710 USD. Transformaţi la cursul BNR asta înseamnă 62.165 EURO. Şi cu 8.000 de euro de la Teledon, înseamnă că am 70.165 de euro!

intrarea_domnului_in_ierusalim

6 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. La multi ani si din partea mea de Florii 🙂
    Ma bucur atat de mult sa vad ca se strang banuti incet, incet 🙂

    Simona

    11 Aprilie 2009 at 22:37

  2. Doamne ajuta!

    Manole

    12 Aprilie 2009 at 19:56

  3. La mulţi ani, tanti Simona!

    cristianstefanflorescu

    12 Aprilie 2009 at 20:00

  4. La mulţi ani, tanti Manole!
    Aţi văzut ce blog tare am?

    cristianstefanflorescu

    12 Aprilie 2009 at 20:00

  5. La multi ani si tie Stefanut! Sper sa aveti cu totii o saptamana cat mai buna si sa te mai apropii cu un pas de operatie.
    Este o saptamana a sperantei, a increderii… Sper ca pentru tine va fi mai mult de atat.
    Toate cele bune si sa aveti, tu si parintii tai, un Paste fericit, desi cred ca am sa iti mai scriu pana atunci, dar doua urari nu strica, nu-i asa?!
    Cu drag,
    Iulia

    Iulia

    12 Aprilie 2009 at 20:02


Lasă un răspuns

