Cristian Stefan Florescu. Stefanut

Un blog mic

Vă invit la alt concert. Veniţi? Este tot pentru mine

with 6 comments

stefanutbanner22

afisconcert16apr

Vă rog frumos să veniţi joi, 16 aprilie 2009, la ora 20.00, în Club Fabrica (Bucureşti, str. 11 Iunie, nr. 50).

Concertează trupele Sarmalele Reci, Viţa de Vie, Byron şi Zob.

Un bilet va costa 25 de lei.

Mulţumesc!


Cântă foarte frumos!


P.S. Vineri seara, pe 17 aprilie 2009, am aflat că la concertul dat pentru mine, de artiştii de la Sarmalele Reci, Viţa de Vie, Byron şi Zob, ei au strâns aproape 5.000 de lei.

Le mulţumesc foarte mult, şi artiştilor şi oamenilor care au fost la concert şi au donat pentru mine!


6 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. rog urgent macheta concertului şi eventual comunicatul de presă aferent, pe mail.

    Mulţumesc.

    sound@byronmusic.ro

    13 Aprilie 2009 at 08:44

  2. […] Vă rog frumos să nu uitaţi de concert! […]

  3. […] seara am fost şi eu în Club Fabrica, cu Tati numai, că Mami a rămas acasă, să facă treabă. Nu am stat la concert, am mulţumit […]

  4. […] seara am aflat că la concertul dat pentru mine, de artiştii de la Sarmalele Reci, Viţa de Vie, Byron şi Zob, ei au strâns […]


Lasă un răspuns

