Cristian Stefan Florescu. Stefanut

Un blog mic

Una rece, una caldă

with 6 comments

stefanutbanner7

Ieri a fost luni şi a trebuit să fac injecţia. M-a durut şi am plâns. Îmi este frică de injecţii, nu ştiu ce să mă mai fac… Asta a fost aia rece.

Iar cea caldă: ieri, pe 6 aprilie 2009, la ora 14.30, aveam 60.235 de euro! Din care 7.014 de euro la Teledon!

Vă mulţumesc din suflet şi vă ofer şi eu o floricică:

floripentruoameniicaremaiubesc1

floripentruoameniicaremaiubesc2 floripentruoameniicaremaiubesc3

Eu le-am făcut!

6 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. bravo esti un adevarat barbat:)..:*

    florin

    7 Aprilie 2009 at 10:38

    • Offff… Ştiţi ce rele sunt injecţiilea alea… Au un ac mare, sunt puse în cutie, trebuie să intre tot acul în mânuţă şi aşa ce mă doare…
      A spus tanti doctor să îmi facă Tati injecţiile, dar el nu poate, că îi este milă de mine.
      Le fac, că nu am încotro. Trebuie să cresc mare, să am grijă de Mami, de Tati şi de bunicuţele mele. Am două, v-am spus?

      cristianstefanflorescu

      7 Aprilie 2009 at 10:49

  2. da am citit intr’un post de pe aici ca ai 2 bunicute:)..
    esti asa curajos si asa istet…
    sa te ajute Dumnezeu sa te faci bine,pentru ca ai sa fii MARE OM…
    :* >:D<

    florin

    9 Aprilie 2009 at 21:42

    • Nenea Florin, mulţumesc frumos. Ştiţi, eu îl ajut pe Tati să răspundă la toate mesajele iar el mă ajută să scriu.
      Mă gândeam să mă fac fotbalist. Sau preşedinte. Ce ziceţi?

      cristianstefanflorescu

      10 Aprilie 2009 at 09:48

  3. sa te ajute Dumnezeu sa ajungi ce vrei tu..
    daca ai sa ajungi fotbalist sa nu ma uiti si sa imi dai un autograf:)..:*

    nimeni

    10 Aprilie 2009 at 14:18


Lasă un răspuns

