Cristian Stefan Florescu. Stefanut

Un blog mic

Am fost la meci!

with one comment

stefanutbanner5

Ieri a fost o zi foarte obositoare. Am fost cu tati în parc, la copiii de grădiniţă de la Bambi care strângeau bani pentru spitalul de copii. Am cumpărat şi noi o felicitare, pentru mami. După aia am fost la concert şi la meci. Astăzi am dormit mai mult.


Aici sunt la concert.

eulaconcert

Aici sunt la Rin Grand Hotel, după ce am ieşit de la concert.

laringrandhotel1

Iar aici: Hai Dinamo!

amfostlameci

P.S. La concert am strâns 700 de euro! Mulţumesc!

Un răspuns

Subscribe to comments with RSS.

  1. […] spus eu, mai demult, că am fost cu Tati în parc, la copiii de grădiniţă de la Bambi care strângeau bani pentru […]


Lasă un răspuns

