Cristian Stefan Florescu. Stefanut

Un blog mic

Sunt foarte fericit!

with 12 comments

stefanutbanner3

Mai întâi să vă spun câţi bănuţi am mai strâns. Tati a fost ieri la bancă, pe la 12.00, şi a luat extras de cont. Am aşa: 168.668 RON, 7.557 EURO şi 710 USD. Transformaţi la cursul BNR asta înseamnă 48.061 EURO. Şi cu 6.200 de euro de la Teledon, înseamnă că am 54.261 de euro! Vă mulţumesc din suflet tuturor şi vă doresc multă-multă sănătate!

Ieri am fost la nenea Mircea Sandu, la Federaţia Română de Fotbal, am dus acolo nişte hârtii cu boala mea şi nenea Mircea mi-a promis că mă ajută. Ura! După aceea a venit tanti Paula pe la mine şi a făcut un filmuleţ.

Acum mă uit la televizor, să o văd pe tanti Felicia la Antena 1, la ora 12.15. După aia pap ciorbică şi fac nani. Mai pe seară mă duc la concert şi vreau să văd şi un pic de meci, că joacă Dinamo. Nu mai ştiu dacă v-am spus, dar pe mine mă ajută foarte mult şi fotbaliştii de la Dinamo. De la ei primesc bănuţii de la biletele meciurilor cu Otopeni, Rapid şi Vaslui.

P.S. A zis Tati că am un blog foarte tare!

P.P.S.: Eu la emisiunea Felicia, la Antena 1, din 4 aprilie 2009.

Iar P.S. La concert am strâns 700 de euro! Mulţumesc! Asta înseamnă că am 54.961 de euro!

eusilobbyAici sunt cu nenea Lobby, la meciul Dinamo cu CS Otopeni.

12 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Multumesc frumos pentru urare si comentariu,Stefanutz,si sa te faci bine cat mai repede,copil frumos si inocent!:*>:D<E bine ca mi-ai dat comment de pe acest blog,maine,cel tarziu poimaine,am sa scriu si despreel,am sa-i fac cunoscuta adresa pe blog la mine ca sa intre si mai multi oameni aici!Te-am :*,si multumesc inca o data!

    A.G.M.DINAMO.

    4 Aprilie 2009 at 12:25

    • Mulţumesc! Vin şi eu la meci, să ştiţi! Mai întâi mă duc la concert, la ora 7, la Rin Grand Hotel şi după aceea vin la meci!

      cristianstefanflorescu

      4 Aprilie 2009 at 12:27

  2. […] UPDATE 4 aprilie 2009 – Ştefănuţ spune: Sunt foarte fericit! […]

  3. […] Pe 4 aprilie 2009, Ştefănuţ spune: Sunt foarte fericit! […]

  4. […] Pe 4 aprilie 2009, Ştefănuţ spune: Sunt foarte fericit! […]

  5. […] Pe 4 aprilie 2009, Ştefănuţ spune: Sunt foarte fericit! […]

  6. […] Pe 4 aprilie 2009, Ştefănuţ spune: Sunt foarte fericit! […]

  7. […] Pe 4 aprilie 2009, Ştefănuţ spune: Sunt foarte fericit! […]

  8. Si eu m-am raliat colegilor mei din blogosfera pentru ca tot mai multa lume sa cunoasca situatia cu care se confrunta Stefanut. Doresc ca tot mai multi oameni cu suflet sa-si aduca contributia la insanatosirea grabnica a acestui copil minunat.
    http://www.neacostache.com/2009/04/03/sa-i-ajutam-sa-traiasca/

    Nea Costache

    5 Aprilie 2009 at 18:25

  9. […] spus eu că a fost tanti Paula Herlo de la PRO TV pe la mine săptămâna trecută şi a făcut un […]


Lasă un răspuns

