Cristian Stefan Florescu. Stefanut

Un blog mic

Bună dimineaţa! Vreau să vă invit la un concert. Veniţi? Este pentru mine

with 21 comments

stefanutbanner4

Vă rog frumos să veniţi sâmbătă, 4 aprilie 2009, la ora 19.00, la „RIN Grand Hotel”. Este un concert pentru mine. Vin şi eu!

Dacă vreţi să vă rezervaţi locul la concert -gratuit- sunaţi vă rog frumos la numărul 0731 111 416. Pentru că ziarul „Ring” oferă cititorilor săi 200 de invitaţii (fiecare invitaţie este pentru două persoane). Dacă nu mă credeţi pe cuvânt puteţi să citiţi aici şi aici – în ziarul Ring. Au zis că putem să facem o minune. Ce înseamnă să faci o minune? P.S. Am mai strâns bănuţi: am 6.200 de euro la Teledon. Vă mulţumesc din suflet!

P.S. La concert am strâns 700 de euro! Mulţumesc!

21 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. […] să vă invit la un concert. Veniţi? Este pentru […]

  2. […] dimineaţa! Astăzi este 3 aprilie.Vreau să vă invit la un concert. Veniţi? Este pentru mine. Vă rog frumos să veniţi sâmbătă, 4 aprilie 2009, la ora 19.00, la […]

  3. […] dimineaţa! Astăzi este 3 aprilie.Vreau să vă invit la un concert. Veniţi? Este pentru mine. Vă rog frumos să veniţi sâmbătă, 4 aprilie 2009, la ora 19.00, la […]

  4. Buna Stefanut!
    La concert, din pacate nu pot veni, dar in mod sigur am sa ma gandesc la tine.
    Esti un copil frumos si curajos. Poate acum in preajma Pastelui Dumnezeu va face o minune, iar nu ai sa ai sansa la o viata normala, iar mami si tati nu vor mai plange.
    Tu n-ai nici o vina, niciodata sa nu crezi asta, dar uneori vita este nedreapta.
    Am si eu doi copii, care sunt sanatosi, multumesc lui Dumnezeu. Le-am povestit despre tine si iti ureaza mult noroc.
    Sa stii ca la Pitesti sunt oameni care se gandesc la tine si iti tin pumnii.
    Cu drag,
    Iulia

    Iulia

    3 Aprilie 2009 at 11:33

    • Sărutmâna, tanti Iulia! Credeţi că o strâng atâţia bani?
      Să ştiţi că mami şi tati nu sunt foarte siguri. Dar eu sper.
      Vă mulţumesc frumos! Îi pup şi eu pe copiii dumneavoastră.

      cristianstefanflorescu

      3 Aprilie 2009 at 11:58

      • Da, Stefanut, cred! Vreau sa cred ca in tara asta sunt inca oameni carora le pasa de cei din jur. Vreau sa cred ca noi, oamenii simpli, inca mai avem puterea sa nu ramanem indiferenti la suferinta unui copil. Vreau sa cred ca avem puterea sa intindem o mana si sa dam o speranta.
        Sa nu iti pierzi speranta, cata vreme exista o sansa, cat ar fi ea de mica, crezi in ea si lupta pentru ea.
        Asa cum eu am transmis mesajul tau tuturor prietenilor, cunostintelor, colaboratorilor, sunt convinsa ca au facut multi alti oameni din tara asta.
        Minunile exista, Stefanut, iar Dumnezeu va face o minune si pentru tine.
        Poate, intr-o zi, dupa ce te vei face bine vii la Pitesti sa te joci cu baiatul meu care are 5 ani.
        Noi am fi foarte bucurosi sa te gazduim.
        Cu drag,
        Iulia

        Iulia

        3 Aprilie 2009 at 12:55

      • Tanti Iulia, sunt mulţi oameni buni, să ştiţi, dar sunt săraci, ca şi noi. Toţi prietenii ar vrea să mă ajute mai mult dar nu au de unde.
        Vreau să vin la Piteşti, dar trebuie să îi întreb pe mami şi pe tati dacă mă lasă. Vă mulţumesc frumos că mă ajutaţi.

        cristianstefanflorescu

        3 Aprilie 2009 at 20:39

  5. Vă susțin campania,de aceea am atașat o poză cu Ștefănuț și site-ul unde pot intra pentru detalii.
    Am și sunat la teledon…
    SUCCES!Este un băiat care,prin privirea lui,parcă strigă că vrea și el să trăiască,vrea și el să fie un om normal.
    Ajutați-l cu cât puteți!

    nol

    3 Aprilie 2009 at 20:39

  6. Stefanut,am ajuns mai tarziu pe la tine,dar vreau sa-ti urez multa sanatate si sa fiti fericiti cu totii:tu,mami si tati.
    La spectacol nu pot veni ca stau foarte departe de tine,dar precis ne vei povesti cum a fost si ne vei arata poze.
    Te pup,
    Gabi.

    supravietuitor

    3 Aprilie 2009 at 21:27

  7. Stefanut,te rog frumos sa-mi dai codul bannerului tau!Vreau sa-l pun si la mine.
    Te pup pe obrajori!
    Noapte buna,somn usor!
    Gabi.

    supravietuitor

    3 Aprilie 2009 at 22:09

  8. […] Felicia la Antena 1, la ora 12.15. După aia pap ciorbică şi fac nani. Mai pe seară mă duc la concert şi vreau să văd şi un pic de meci, că joacă Dinamo. Nu mai ştiu dacă v-am spus, dar pe mine […]

  9. […] el a fost un concert caritabil. Sâmbătă, 4 aprilie 2009, la ora 19.00, la „RIN Grand […]

  10. […] el a fost un concert caritabil. Sâmbătă, 4 aprilie 2009, la ora 19.00, la „RIN Grand […]

  11. […] el a fost un concert caritabil. Sâmbătă, 4 aprilie 2009, la ora 19.00, la „RIN Grand […]

  12. […] el a fost un concert caritabil. Sâmbătă, 4 aprilie 2009, la ora 19.00, la „RIN Grand […]

  13. […] el a fost un concert caritabil. Sâmbătă, 4 aprilie 2009, la ora 19.00, la „RIN Grand […]

  14. […] Ieri a fost am fost foarte harnic! Am fost cu Mami şi Tati în parc şi apoi la cumpărături. La concert am strâns 700 de euro! […]


Lasă un răspuns

